پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 88723 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ |
ارسال به دوستان
پ

هزینه سفر ۱ هفته ای دو نفره به فرانسه چقدر است؟

فرانسه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. برای این محبوبیت دلایل واضحی وجود دارد. از شهر شلوغ پاریس گرفته تا سواحل ریویرا و آلپ فرانسه، این کشور زیبا مکان‌های دیدنی زیادی برای ارائه دارد.

اقتصادسنج| فرانسه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. برای این محبوبیت دلایل واضحی وجود دارد. از شهر شلوغ پاریس گرفته تا سواحل ریویرا و آلپ فرانسه، این کشور زیبا مکان‌های دیدنی زیادی برای ارائه دارد.

شهرهای فرانسه؛ مثل پاریس و بوردو، یک مقصد گردشگری نسبتاً گران هستند، ولی این موضوع نباید باعث شود که از سفر به این کشور دیدنی صرف‌نظر کنید. هم حمل‌ونقل و هم هتل‌های این کشور می‌توانند گران باشند. بهتر است حداقل چند هفته از قبل محل اسکان خود را رزرو کنید. قیمت‌ها با گذشت زمان افزایش می‌یابد و ممکن است متوجه شوید که در روز سفر خود تقریباً دو برابر بیشتر برای بلیت هواپیما پرداخت می‌کنید. سایت go2tr هزینه حدودی سفر به فرانسه را محاسبه کرده است که در ادامه میخوانید؛

تعطیلات یک‌هفته‌ای به کشور فرانسه معمولاً برای یک نفر حدود ۱۳۰۲ یورو هزینه دارد. بنابراین، سفر دونفره به فرانسه حدود ۲۶۰۳ یورو برای یک هفته هزینه خواهد داشت. هزینه سفر دوهفته‌ای دونفره در فرانسه ۵۲۰۶ یورو است. اگر به‌عنوان یک خانواده سه یا چهارنفره سفر می‌کنید، اغلب قیمت‌ها به‌نسبت کاهش می‌یابد، زیرا بلیت برای کودکان ارزان‌تر است و می‌توان از اتاق‌های مشترک هتل استفاده کرد. همچنین اگر مدت‌زمان سفر طولانی‌تر شود، بودجه روزانه شما نیز کاهش می‌یابد. دونفری که به مدت یک ماه باهم در فرانسه سفر می‌کنند اغلب می‌توانند بودجه روزانه کمتری نسبت به یک نفر که به مدت یک هفته به‌تنهایی سفر می‌کنند، درنظر بگیرند.

برای سفر به فرانسه چقدر پول نیاز است؟

شما برای سفر باید برنامه‌ریزی کنید، زیرا روزانه حدود ۱۸۶ یورو (۲۱۰ دلار) برای تعطیلات خود در فرانسه لازم دارید. این مبلغ، میانگین هزینه‌ای است که سایر بازدیدکنندگان از این کشور، پرداخته‌اند. مسافرانی که از این کشور دیدن کرده‌اند، به‌طور متوسط   ۳۳ یورو (۳۷ دلار) برای وعده‌های غذایی یک‌روزه و ۲۴ یورو (۲۷ دلار) برای حمل‌ونقل داخلی هزینه کرده‌اند.

همچنین میانگین قیمت هتل در فرانسه برای یک زوج ۲۴۳ یورو (۲۷۴ دلار) است؛ بنابراین، یک سفر یک‌هفته‌ای به فرانسه برای دو نفر به‌طور متوسط   ۲۶۰۳ یورو (۲۹۳۴ دلار) هزینه‌ دارد.

میانگین هزینه‌ها جهت حمل‌ونقل در فرانسه، طبق آنچه مسافران تاکنون اعلام کرده‌اند، محاسبه شده است. هزینه تاکسی‌ در فرانسه به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از حمل‌ونقل عمومی است. به‌طور متوسط، مسافران قبلی ۲۴ یورو برای هر نفر، در روز، برای حمل‌ونقل محلی در فرانسه هزینه کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید