جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 114984 |
تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ |
ارسال به دوستان
پ

شرایط ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت اعلام شد+ جزئیات

مشتریان بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند و از اعتبار شغلی خوبی بهره مند هستند، امکان درخواست وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح حامی را خواهند داشت.

اقتصادسنج| بانک ملت که حساب قرض الحسنه را داشته و امکان فراهم کردن ضامن رسمی مورد پذیرش بانک را نیز دارند و از اعتبار شغلی خوبی بهره مند هستند، امکان درخواست وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح حامی را خواهند داشت.

علاوه بر شرایط مذکور، نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی، عدم استفاده قبلی از وام کالا و خرج کردن این مبلغ در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت از دیگر شروط استفاده از این وام محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده و نرخ سود آن ۲۳ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن بین ۱۲ تا ۳۶ ماه متغیر است.

با توجه به شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت این وام، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات نیز به ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۲۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شده است.

بانک ملت چه دستاوردهایی دارد؟

بانک ملت در تاریخ سی و یکم تیرماه سال ۱۳۵۹ از ادغام چندین مجموعه بانکی تشکیل شد و از آن زمان تاکنون به مشتریان خود انواع خدمات مربوط به سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها و خدمات ارزی و تسهیلات ارزی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از موسسه بین المللی مودی، مقام نخست در بین بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارآیی بانک‌های دولتی ۱۳۸۲ و … را به دست آورد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید