پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 87822 |
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ |
ارسال به دوستان
پ

خرید و فروش فالوور اینستاگرام چند؟

اگر قصد خرید ۱۰ هزار فالوور را دارید ، سعی کنید حداقل ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تای اول را فالوور واقعی خریداری کنید و سپس اقدام به خرید فالوور های رباتی یا فیک کنید تا کیفیت پیج ثابت بماند.

اقتصادسنج| با گذشت ۱ سال ، نوع و کیفیت های بسیار جدیدی از فالوور های اینستاگرام منتشر شده است . مانند فالوور اکانت قدیمی ، فالوور بازدید خور ، فالوور سرعت طبیعی.
در ادامه درباره این ۳ نوع کیفیت توضیحاتی خواهیم داد.

فالوور اکانت قدیمی اینستاگرام

این نوع از فالوور ها از نظر کیفیت و ریزش در بهترین جایگاه قرار دارند ، چرا که به دلیل قدیمی بودن اکانت های اینستاگرام ، احتمال مسدودی این اکانت ها توسط اینستاگرام بسیار کاهش داشته است. فالوور اکانت قدیمی به دو کیفیت فیک و واقعی به فروش می‌رسد و قطعا نوع واقعی آن بسیار با ارزش‌تر خواهد بود ، اما فالوور فیک اکانت قدیمی کاملا بدون ریزش خواهد بود.
همچنین اکانت های قدیمی فیک یا غیر فعال احتمال آنلاین شدن بسیاری را دارند و همیشه غیر فعال نخواهند ماند.

فالوور بازدید خور

این نوع فالوور ، به چند نوع تقسیم می‌شوند : ۱-فالوور رباتی – ۲- فالوور واقعی – ۳ – فالوور فیک با پکیج بازدید چند پست.

فالوور رباتی

این نوع از فالوور ها ، به صورت ربات در مدت زمان ۱ روز تا چند ماه در پیج فعالیت دارند که پس از انتشار هر پست و استوری ، لایک و کامنت گذاشته و به نحوی تعامل پیج را افزایش می‌دهند و باعث جلب توجه و اکثرا ورود به اکسپلور می‌شود.

فالوور واقعی

فالوور واقعی را گاهی با نام فالوور بازدید خور به شرط فعالیت می‌فروشند که از نظر کیفیت از هر نوع فالوور دیگری از جمله فالوور رباتی نیز بهتر است !

فالوور فیک با بازدید رایگان

هنگامی که این سرویس را خریداری میکنید ، به شرط بازدید چند پست اخیر به فروش می‌رسند ، این نوع فالوور ها از نوع فالوور فیک بدون بازدید بسیار مفیدتر است ، چرا که بازدید ها که گاهی همراه با لایک هستند ، باعث واقعی نشان دادن فالوور فیک می‌شود !

تعرفه خرید فالوور در سال ۲۰۲۴

تعرفه های فوق از شرکت شیراز سوشال به آدرس https://shirazsocial.com/instagram-follower/ دریافت شده است.
نوع فالوور
قیمت فالوور (۱۰۰۰ عدد)
فالوور رباتی
۷۰,۰۰۰ تومان
فالوور فیک بازدید خور
۲۴,۰۰۰
فالوور فیک معمولی
۱۵,۰۰۰
فالوور واقعی خارجی
۵۰,۰۰۰
فالوور واقعی ایرانی
از ۹۰,۰۰۰ تومان به بالا
فالوور اکانت قدیمی فیک
۲۰,۰۰۰
فالوور اکانت قدیمی واقعی و ایرانی
از ۱۲۰,۰۰۰ تومان
لیست قیمت خرید فالوور اینستاگرام در سال 2024

نکته مهم هنگام خرید فالوور اینستاگرام

اگر اولین بار است که فالوور خریداری می‌کنید ، سعی کنید برای اولین بار از فالوور واقعی استفاده کنید ! چرا که اگر اول راه فالوور فیک خریداری کنید ، ممکن است شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام را از دست بدهید !
فالوور واقعی با فعالیت زیاد یا حتی کمی که دارد ، می‌تواند باعث افزایش نرخ تعامل پیج شود و اگر شخصی قصد حمله به پیج با فالوور فیک را داشت ، این کارش هرگز صدمه ای به پیج نمیزند و بلکه کمک بسیاری در رشد آمار پیج شما داشته است !
اگر قصد خرید ۱۰ هزار فالوور را دارید ، سعی کنید حداقل ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تای اول را فالوور واقعی خریداری کنید و سپس اقدام به خرید فالوور های رباتی یا فیک کنید تا کیفیت پیج ثابت بماند.
اگر محصول رقابتی و گرانی به فروش می‌رسانید و به تازگی پیج راه اندازی کرده اید ، بهتر است که سریعا اقدام به خرید بهترین نوع فالوور اینستاگرام کنید تا اگر رقیب شما متوجه پیج شما شود ، ممکن است اقدام به ارسال فالوور فیک کند و همین باعث می‌شود که به راحتی رشد رقیب را گرفته و اجازه رشد و ورود شما به اکسپلور یا حتی ورود به صفحات هشتگ ها و بخش جستجوی اینستاگرام را بگیرد !

مهم ترین بخش اینستاگرام جستجوی آن است !

اگر پیج فروش لباس و پوشاک دارید ، اگر کلمه “خرید لباس مجلسی” را در اینستاگرام جستجو کنید ، پیج هایی که عنوان آن ها خرید لباس مجلسی است را نشان میدهد و اگر شخصی قصد خرید لباس داشته باشد ، پیجی که بالاتر از دیگر پیج ها نشان داده می‌شود ، شانس بیشتری برای دیده شدن دارد !
حال اگر از محصول یا موضوع فعالیت شما چند پیج تعداد کم وجود داشته باشد ، اگر فالوور فیک دریافت کنید و حتی عنوان پیج هم مشابه جستجوی کاربران باشد ، پیج شما به آن کاربر نشان داده نمی‌شود ! و بدتر اینکه اگر آیدی پیج را جستجو کنند ، ممکن است در نتایج آن جستجو نشان داده نشوید ! تمام این مشکلات فقط با دریافت فالوور فیک رخ می‌دهد ! پس ابتدای کار سعی کنید سریعا اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید