جمعه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-15
کد خبر: 3228 |
تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ |
ارسال به دوستان
پ

زنگ خطر کاهش قیمت طلا

این روز ها قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی سیر نزولی دارد و تحلیل گران وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی هایی مبنی بر نزولی بودن قیمت طلا داشته اند.

به گزارش « اقتصاد سنج »: این روز ها قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی سیر نزولی دارد و تحلیل گران وال استریت و سرمایه گذاران پیش بینی هایی مبنی بر نزولی بودن قیمت طلا داشته اند.

گزارش ها حاکی از این است که ممکن است بازار طلا با مشکل مواجه شود زیرا قیمت ها در حال رسیدن به سطح حمایت بحرانی است و پس از سقوط قیمت ها به کف دو سال اخیر رسیده است.

در پی ادامه روند نزولی که از ماه مارس آغاز شده در هفته ی گذشته بازارها ی فدرال واکنش های تهاجمی برای کاهش تورم را آغاز کرده اند ، تورمی که هنوز آینده مشخصی برای مهار آن مشخص نیست.

با توجه به این شرایط ، نظر تحلیل گران بر این بوده که آسیب فنی زیادی به نرخ این فلز گرانبها وارد شده که برگشت دوباره قیمت آن به سیر صعودی دشوار خواهد بود.

در هفته ی جاری طی نظر سنجی وال استریت کیتکو نیوز که در آن ۲۲ تحلیل گر شرکت داشته اند و ازین مجموع ۱۴ تحلیل گر معادل ۶۳ درصد افراد حاضر در نظر سنجی روند نزولی بازار طلا را تایید کرده اند.

و ۱۰۴۵ نفر در نظر سنجی آنلاین درین باره شرکت داشته اند که ۳۹۵ رای معادل ۳۸ درصد به بازار طلا امیدوار و خوش بین بوده اند و ۴۸۹ نفر دیگر معادل ۴۷ درصد اوضاع این فلز گرانبها را بحرانی دانسته اند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 3
    1. نویسنده :ناشناس

      خدارا شکر که طلا سیر نوزلی پیدا می کند چون زندگی بشریت بخاطر طلا ودلار بخاطر افتاده است وفقرا فقیرتر می شوند سرمایه داران که حی طلا می خرند چندین برابر شادتر وثروتمند می شوند وبسیاری از ازداوج بخاطر این فلز به تعویق می افتد ویا اصلا جوانان بخاطر گرانی تمام مسایل زندگی از زندگی روی زمین خسته می شوند وشادی جامعه جهانی بخطر می افتد جهان برای بشریت خیلی سختتر شده بخاطر یک عده مافیای زمانه جهانی دنیوی وغافل ازجهان اخروی

      1. نویسنده :ناشناس

        سلام خداخیرت بدهد بااین کمات زیبا حق باشماست حرف منم حرف شما بود

    1. نویسنده :ناشناس

      در صدهایی که نوشته اید رو جمع بزنید ّببینید چقدر میشه