پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 42419 |
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ |
ارسال به دوستان
پ

آشنایی با جدیدترین ابزارهای شارژی خارق العاده

تصور کنید یک باتری داشته باشید که نه ققط با یک ابزار شارژی‌ بلکه با چندین دستگاه سازگار باشد. منظور از ابزار آلات شارژی البته مواردی همچون دریل، مینی فرز و ابزارهایی فنی از این دست است.

اقتصادسنج | تصور کنید یک باتری داشته باشید که نه ققط با یک ابزار شارژی‌ بلکه با چندین دستگاه سازگار باشد. منظور از ابزار آلات شارژی البته مواردی همچون دریل، مینی فرز و ابزارهایی فنی از این دست است.

ابزارهای شارژی و تحول در فناوری

در دوره‌ای ابزارآلات برقی همچون دریل تنها در نوع برقی موجود بودند. بیشتر این وسایل وزن سنگینی داشتند، همچنین وجود سیم برقی بلند سبب مشقت فراوان در حمل و نقل این دستگاه ها می شد، به این موارد قطع شدن برق و خطرات کار با برق شهری را هم اضافه کنید.

کم کم تکنولوژی باتری در همه وسایل ظهور و بروز پیدا کرد و اکثر وسایل در دسترس بشر به باتری مجهز شد تا در هر شرایطی آماده به خدمت باشد.
بخش مهمی از این سوال در کاربران که ابزار شارژی بخریم یا برقی بر میگردد به هزینه های تامین باتری و نگهداری آن در طولانی مدت .

برای ابزارهای فنی نیز وضع بر همین مدار طی شد. دنیایی از ابزارهای شارژی راهی ابزار فروشی‌ها شدند. از دریل و پیچگوشتی های چندکاره گرفته تا انواع اره. این اما آغاز راه بود و کاستی‌هایی که وجود داشت، همچنان معرفی نسل جدید ابزارهای شارژی را می‌طلبید.

مسیر پیشرفت در باتری‌های شارژی

با گسترش تکنولوژی در وسایل شارژی، روند یکسان‌سازی انرژی پذیری این ابزارها نیز سرعت بالایی به خود گرفته است. به عنوان نمونه در تلفن همراه شاهد یکسان شدن کابل‌ها با نوع تایپ سی هستیم. مشابه همین اتفاق با معرفی نسل جدید ابزارهای شارژی در حال وقوع است.

این فناوری بیشتر بر این نکته مثبت متمرکز است شما برای چند ابزار به  چند نوع باتری مختلف نیاز نداشته باشید، بلکه یک باتری کفاف همۀ نیازهای شما را بدهد.

فناوری U-Force در دوو

نسل جدید ابزارهای شارژی کمپانی دوو از باتری‌های U-Force بهره می‌برد. در حقیقت شرکت دوو در پی تقاضا و نیاز مشتریان همواره به دنبال روشی جهت افزایش کارکرد باتری محصولات شارژی خود بوده است.

پیشتر بسیاری از مشتریان و کاربران ابزار شارژ با چالش تعدد باتری مواجه بودند زیرا نمی‌توانستند تعداد زیادی باتری برای ابزار مختلف با خود حمل کنند. در نتیجه آنها همیشه ناچار بودند تعداد زیادی باتری در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف با خود به همراه داشته باشند.

این مسئله به لطف فناوری U-Force دوو حل شده است. سیستم این باتری‌ها با دیگر محصولات شارژی این کمپانی سازگاری دارد.

یک باتری U-Force چقدر توان دارد؟

باتری‌های U-Force از نوع لیتیوم یونی بوده و ۱۸ ولت انرژی دارند. فناوری به کار رفته در این باتری‌ها LiHD یا لیتیوم یونی فوق فشرده است.

عملکرد باتری‌های U-Force از لحاظ توان، شارژدهی و طول عمر در مقایسه با نسل قبلی باتری‌های لیتیوم یونی، به ترتیب ۶۷، ۸۷ و ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. این باتری‌های شبیه به دیگر رقبای خود یعنی باتری‌های CAS هستند. سلول‌های موجود در این باتری‌ها LiHD در مقایسه با نسل قدیم باتری‌ها، فشرده‌تر بوده و ظرفیت آنها بیشتر است.

از دیگر از دلایل افزایش ظرفیت شارژدهی این باتری‌ها، می توان به استفاده از مواد چون نقره و مس به منظور رسانای الکتریسیته اشاره کرد. استفاده از این فلزات، توان خروجی بیشتری را در اختیار باتری‌ها قرار داده که انرژی تولید شده توسط باتری را افزایش می‌دهد.

ابزاری مناسب برای همه کاربران

نسل جدید دریل‌های شارژی دوو، ابزاری بسیار عالی برای کاربران است؛ از کاربران خانگی (DIY)  گرفته تا کاربران حرفه‌ای. به عبارت دیگر از آنهایی که همیشه در خانۀ خود دست به آچار هستند تا آن‌ها که برای خودشان آچار فرانسه هستند و از این راه پول در می‌آورند.

نکته پایانی

نسل جدید ابزارهای شارژی دوو با تمام باتری های سری U-FORCE  سازگار است. باتری های قابل تعویض به شما این امکان را می دهند که به طور همزمان با بیش از یک ابزار برقی کار کنید؛ آن هم تنها با استفاده از یک باتری و یک شارژر کار کنید. پس برای سادگی و کارایی، محصولات سری U-FORCE  دوو را انتخاب کنید.

فروشگاه آنلاین نارنجلند  بورس ابزار آلات حرفه ای است و با خیال آسوده میتوانید جزئیات محصولی که قصد خرید آنرا دارید ببینید. این فروشگاه آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیک است .

نارنجلند از سابقه فعالیت بالا در حوزه انواع ابزار برقی و شارژی و ابراز آلات حرفه ای با برند های معتبر  برخوردار است.

نارنجلند  محصولات خود را صرفا از میان برندهای معتبر و با کیفیت دنیا انتخاب می کند و آنها را با گارانتی رسمی و قیمت های شرکتی به مشتریان عرضه می کند.

محل فعالیت شما هر کجای ایران که باشد، امکان خرید اینترنتی و ارسال سریع برای مشتریان وجود دارد.

برای انتخاب تجهیزات مورد نیاز خود می توانید از مشاوره رایگان نارنجلند بهره‌مند شوید، ضمن آنکه این مشاوره از سوی کارشناسان متخصص و مجرب در این حوزه به شما ارائه می شود.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید