پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 79857 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۱۱ خبر ضروری است

بورس فردا ۲۶ مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این اخبار می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج؛ امروز اخبار بسیاری در حوزه بورس منتشر شد، اما به نظر می‌رسد این اخبار بیشتر از سایر اخبار بورس فردا را تحت تاثیر قرار دهند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- بهادری جهرمی: برای ارتقا کیفیت تولید خودرو‌های تیبا، سمند، ۴۰۵ و تیبا ۲ توقیف شد و خودرو‌های جدیدی که استاندارد‌های بالاتری دارند مثل شاهین، تارا و اطلس افزایش تولید دارند.

۲- الزام تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان به پخش آنلاین جلسات مجامع

۳- وایران و پیشنهاد افزایش سرمایه/:سرمایه فعلی: ۱,۶۳۰,۰۰۰ میلیون ریال / درصد افزایش سرمایه: ۳۱ درصد

۴- کباده: افشا الف / دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات

۵- غپینو: افشا الف / دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات

۶- در بهار ۱۴۰۲ رشد اقتصادی ایران با احتساب نفت به ۷.۹ درصد رسید در حالی که نرخ رشد بدون نفت ۶.۱ درصد بود این آمار نشان می‌دهد که ایران از نظر تجارت انرژی و توسعه ظرفیت استخراج نفت و گاز از سایر بخش‌های اقتصاد بهتر عمل کرده است.

۷- بازارگردانی سهام شرکت بیمه اتکایی سامان (اتکاسا ۱) با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در تابلو مربوطه بازار پایه فرابورس ایران و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ آغاز می‌گردد.

۸- شرکت گروه مالی شهر از خرید ۲۰ درصد از سهام شرکت کارگزاری شهر (سهامی خاص) با تسویه از محل مطالبات گروه مالی شهر (سهامی عام) از شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه خبر داد.

۹- شرکت کیسون از انعقاد قرارداد احداث آب شیرین کن از آب دریا به روش اسمز معکوس به ظرفیت دویست هزار مترمکعب در شبانه روز در شرق چابهار به روش EPC مربوط به طرح ملی نمک زدایی و انتقال آب از دریای عمان به استان‌های شرقی کشور خبر داد. مبلغ قرارداد ۲۴۶۱ میلیارد تومان اعلام شده است.

۱۰- وبملت در گزارش ۶ ماهه به سود ۵۲۱ ریالی رسیده است. / وبملت در ۳ ماهه ۲۵۸ ریال سود محقق کرده بود. سود بدون تسعیر و اعداد سرمایه گذاری هاست.

۱۱- حق تقدم تفارس می‌آید / با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۴,۳۹۹,۳۸۲,۸۲۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۶۰۰,۶۱۷,۱۷۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰

 

نبض بورس/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید