پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 56349 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۱۰ خبر ضروری است

بورس فردا سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.

اقتصادسنج؛ بورس فردا سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر بورس را بخوانید.

بیشتر بخوانید

آینده بورس؛ سقوط کامل یا اصلاح سخت برای یک صعود شارپ؟

۱- رئیس اتاق مشترک عمان و ایران: رفع بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان

۲- بر اساس تازه‌ترین گزارش مرکز آمار، تورم ماهیانه مسکن در اسفند ماه ۱۴۰۱ حدود ۲ درصد و تورم ماهیانه مسکن در فروردین ماه ۲.۲ درصد بوده است.

۳- مجید عشقی، رئیس سازمان بورس: استعفا نمیدهم

۴- عشقی، رئیس سازمان بورس: در خصوص بازگشایی نماد‌های استانی، باید دستورالعمل آیین نامه اجرایی سهام عدالت اصلاحاتی داشته‌باشد و مجامع برگزار شوند تا این نماد‌ها بازگشایی شوند.

۵- پذیرش شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس (سهامی خاص) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ در جلسه هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران مطرح و هیئت پذیرش کلیات پروژه شرکت مذکور را تأیید نمود.

۶- مجید عشقی در جمع خبرنگاران درباره احتمال بسته شدن بازار بدلیل منفی شدن بیش از ۵ درصدی شاخص کل بورس و اعمال ماده ۳۲ قانون بازار و اوراق بهادار گفت: خیر، بازار را نمی‌بندیم.

۷- کمتر از ۵۰ روز از سال ۱۴۰۲ گذشته و نوسان قیمت در بازار قند و شکر ادامه دارد؛ هم اکنون در بازار هر کیلو قند ۳۸، شکر ۳۳ هزار تومان است.

۸- شرکت کارگزاری حافظ قصد دارد ۶.۱ درصد از سهام شرکت ایرانیت با نماد سایرا را به طور عمده و نقد و با قیمت پایه ۱۵۴.۰۰۰ ریال عرضه کند.

۹- پادشاه عمان به زودى به ایران مى‌آید.

۱۰- نرخ تورم سالانه کالا‌ها و خدمات مصرفی خانوار‌های کل کشور بر اساس سال پایه ۱۴۰۰ در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به عدد ۴۵،٨ درصد رسید.

نبض بورس/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید