جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 113635 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ |
ارسال به دوستان
پ

رونمایی هواوی از نسل جدید پرچمداران خود با نام پورا ۷۰(Pura 70)+ مشخصات

هواوی به‌تازگی اولین تیزر رسمی از سری پورا ۷۰ را منتشر کرده است.این تیزر کوتاه طراحی ظاهری گوشی‌ها را به‌طور مختصری به نمایش می‌گذارد و نویدبخش محصولی شگفت‌انگیز و پرچمدار است.

اقتصادسنج| هواوی به‌تازگی اولین تیزر رسمی از سری پورا ۷۰ را منتشر کرده است.این تیزر کوتاه طراحی ظاهری گوشی‌ها را به‌طور مختصری به نمایش می‌گذارد و نویدبخش محصولی شگفت‌انگیز و پرچمدار است.

هواوی غول چینی دنیای فناوری سرانجام از جدیدترین نسل گوشی‌های پرچمدار خود با نام پورا ۷۰ رونمایی کرد.این سری شامل مدل‌های مختلفی خواهد بود که هر کدام با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود نظر کاربران را به خود جلب می‌کنند.

طبق گزارشات موثق هواوی در تاریخ ۳۰ فروردین به‌طور رسمی از سری پورا ۷۰ رونمایی خواهد کرد.این رویداد به‌صورت آنلاین و از طریق کانال‌های رسمی هواوی پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان به گوشی‌های هواوی می‌توانند از همین حالا مدل‌های مختلف پورا ۷۰ را به‌صورت پیش‌فروش و بدون نیاز به مشاهده حضوری رزرو کنند. به‌گفته یکی از کارکنان رسمی فروشگاه، بیش از ۱۰۰ مشتری تاکنون اقدام به رزرو این گوشی‌ها کرده‌اند.

هواوی پورا ۷۰

معرفی برند پورا:

برند پورا در واقع جایگزینی برای برند P هواوی محسوب می‌شود و از این پس شاهد عرضه گوشی‌های پرچمدار هواوی با نام پورا خواهیم بود.

مشخصات فنی:

جزئیات اولیه گوشی‌های خانواده هواوی پورا ۷۰

افشاگری به نام Digital Chat Station اطلاعاتی را در مورد پیکربندی‌های احتمالی و گزینه‌های رنگی برای گوشی‌های هوشمند آینده Huawei Pura به اشتراک گذاشته است. در اینجا خلاصه‌ای از آنچه تاکنون می‌دانیم آورده شده است:

گوشی های خانواده پورا 70

  • هواوی پورا ۷۰: ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه، با رنگ‌های آبی کریستالی یخی، مشکی پر، سفید برفی و قرمز رز ساکورا.
  • هواوی پورا ۷۰ پرو: ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه، با رنگ‌های سفید برفی، بنفش رولند و مشکی پر.
    • هواوی پورا ۷۰ پرو پلاس: ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه، با گزینه‌های رنگ نقره‌ای بافته شده روشن، سفید نخ و مشکی فانتوم. همچنین گزارش‌های افشا شده به نسخه ویژه‌ای با عنوان «Deluxe Edition» اشاره می‌کنند، اما هیچ اطلاعات خاصی در مورد طراحی یا ویژگی‌های آن وجود ندارد.
    • هواوی پورا ۷۰ اولترا: ۱۶ گیگابایت رم به همراه ۱ ترابایت حافظه، با رنگ‌های سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی.

    بر اساس ویدیوی معرفی رسمی هواوی، به احتمال زیاد سری Pura 70 دارای یک برآمدگی دوربین مثلثی متمایز در پشت خواهد بود که شامل یک سیستم دوربین سه‌گانه با چینش «یک لنز بزرگ، دو لنز کوچک» به‌همراه یک فلاش LED می‌شود.

    گوشی های خانواده پورا 70

گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه این گوشی‌ها حداکثر تا پایان آوریل است. با این حال، هواوی هنوز تاریخ عرضه را به‌طور رسمی تأیید نکرده است. در حالی که جزئیات نهایی هنوز توسط هواوی فاش نشده، در اینجا مجموعه‌ای از شایعات و انتظارات پیرامون سری Pura 70 آورده شده است.

  • عملکرد فنی: انتظار می‌رود سری Pura 70 از تراشه Kirin 9000 series ساخت خود هواوی بهره ببرد که عملکردی در سطح بالا را تضمین می‌کند.
  • اتصال ۵G: به احتمال زیاد این سری از شبکه‌های ۵G به همراه فناوری ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.
  • باتری با تراکم بالا و شارژ بی‌سیم: انتظار می‌رود عمر باتری طولانی و قابلیت‌های راحت شارژ بی‌سیم وجود داشته باشد.
  • سیستم دوربین پیشرفته: برآمدگی دوربین مثلثی، نویدبخش یک سیستم دوربین قدرتمند است که احتمالا شامل یک دوربین اصلی فوق‌العاده بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی و حتی ممکن است فناوری ارتباطات ماهواره‌ای را نیز به همراه داشته باشد.

تیزر رسمی:

هواوی به‌تازگی اولین تیزر رسمی از سری پورا ۷۰ را منتشر کرده است. این تیزر کوتاه طراحی ظاهری گوشی‌ها را به‌طور مختصری به نمایش می‌گذارد و نویدبخش محصولی شگفت‌انگیز و پرچمدار است.

جمع‌بندی:

رونمایی از سری پورا ۷۰ بدون شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال جاری در دنیای گوشی‌های هوشمند خواهد بود. با توجه به سابقه درخشان هواوی در تولید گوشی‌های باکیفیت، انتظار می‌رود پورا ۷۰ نیز بتواند نظر کاربران را به خود جلب کند و در بازار به‌شدت موفق عمل کند.

نکات تکمیلی:

پیش‌فروش سری پورا ۷۰ به‌صورت آفلاین آغاز شده است.مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز هواوی، مدل‌های مختلف این سری را رزرو کنند.

هواوی هنوز به‌طور رسمی تاریخ عرضه این گوشی‌ها را اعلام نکرده است.انتظار می‌رود پورا ۷۰ با قیمتی بالا به‌فروش برسد.

نظر شما درباره سری پورا ۷۰ چیست؟ آیا شما هم از علاقه‌مندان به این گوشی‌ها هستید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید