جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 52491 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت های نجومی آپارتمان های شخصی و مسکن مهر در پردیس+ جزئیات

در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌های شخصی و مسکن مهر در شهرستان پردیس پرداخته شده است.

اقتصادسنج| در این گزارش به بررسی قیمت خانه‌های شخصی و مسکن مهر در شهرستان پردیس پرداخته شده است.

شهر جدید پردیس در ۱۷ کیلومتری شرق تهران واقع شده است. این شهر ۱۱ فاز دارد. در سال ۱۳۸۹ ساخت واحدهای مسکن مهر در پردیس آغاز شد و بسیاری از افراد را خانه‌دار کرد. نزدیک بودن به شهر تهران و آب‌وهوای مناسب باعث شده است بسیاری از افراد از تهران به آنجا مهاجرت کنند.

از زمان دولت نهم ساخت خانه‌های مسکن مهر با هدف خانه‌دار کردن قشر کم‌درآمد در دستور کار دولت قرار گرفت و تاکنون که بیش از ۱۰ سال از شروع این طرح می‌گذرد ساخت و تحویل آن ادامه دارد. مسکن مهر در کنار خانه‌دار کردن افراد به اشتغال‌زایی و تقویت صنعت ساختمان‌سازی کمک بزرگی کرد. با سیر صعودی قیمت مسکن این طرح به درد بسیاری از افراد خورد و در آن زمان خانه‌دار شدند.

هرچه زمان بیشتری از ساخت خانه در پردیس گذشت و امکانات این شهر افزایش پیدا کرد مسکن در این شهرستان گران‌تر شد تا جایی که در حال حاضر قیمت مسکن در این منطقه به بیش از ۳ میلیارد تومان رسیده است. البته باید در نظر بگیرید که قیمت مسکن در تمام کشور خصوصاً پایتخت افزایش داشته است. دیگر در این شهرستان هم‌آرزوی خانه‌دار شدن در دل مردم می‌ماند.

در سال ۹۷ بنده ۱۲۰ میلیون پول داشتم که با آن به دنبال خانه می گشتم. پس از بررسی، مشاوران املاک پیشنهاد خرید خانه در شهر پردیس را دادند که بعد از جستجو به راحتی در آن شهرستان می‌شد خانه حداقل ۹۰ متری خرید. قیمت مناسب و امکانات من را ترغیب کرد در آنجا خانه را خریداری کنم. اتفاقات متفاوت باعث شد برای خرید خانه در پردیس دست نگه دارم. در آن سال منطقه ای متوسط در تهران خانه ای اجاره کرده و ساکن شدم. امسال که باز دنبال خانه گشتم متوجه شدم قیمت‌ها در این شهرستان بسیار افزایش پیدا کرده و متأسفانه حتی با پول آن سال دیگر از پس اجاره هم در آن منطقه بر نمی‌آیم.

قیمت مسکن در پردیس

خانه ۱۰۰ متری دو خوابِ با ۱۵ سال ساخت در فاز ۲ پردیس چهار میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در آگهی این خانه آمده است واحد به‌طور کامل بازسازی‌شده است. در خیابان معلم فاز ۳ پردیس خانه ۹۵ متری ۱۲ سال ساخت با ۲ اتاق خواب ۴ میلیارد و دویست وپنجاه‌هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در آگهی فروش مسکن، خانه ۸۷ متری نوساز دو خوابِ در فاز ۱۱ شهرستان پردیس دو میلیارد و نهصد هزار تومان به فروش گذاشته شده است.

خانه‌ای ۱۰۵متری دو خوابِ در فاز ۸ متری به صورت کلید نخورده سی و یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان آگهی شده است. ارزش کلی این خانه ۳ میلیارد و سیصد هزار تومان است.

باید توجه داشت که در فازهای اول شهرستان پردیس قیمت‌ها بیشتر از فازهای بالاتر است.

قیمت مسکن مهر

بسیاری از واحدهای مسکن مهر هنوز به‌طور کامل تحویل داده نشده است و بسیاری به خریدوفروش این واحدها میپردازند. همچنین سرمایه‌گذاران زیادی با خرید مسکن مهر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در آگهی واحد ۱۰۵ متری ۲ خوابِ قیمت متری این واحد شانزده میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است. این خانه در فاز ۵ قرار دارد و هنوز تکمیل‌نشده است. آگهی‌دهنده فرصتی عالی جهت سرمایه‌گذاری و خانه‌دارشان را در انتهای آگهی درج کرده است.

آگهی دیگر در مسکن مهر فاز ۸ است. واحد ۱۰۵ دو خوابِ ۳ میلیارد و پنجاه‌هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

باقیمت‌های موجود و روند صعودی قیمت خانه افزایش قیمت در مسکن مهر هم دور از انتظار نبود و همانطورکه شاهد بودی قیمت مسکن مهر هم میلیاردی شده است.

احداث مترو

از سال ۱۴۰۰ احداث مترو برای پردیس آغاز شد و ایستگاه متروی فرهنگ‌سرا به پردیس منتهی می‌شود با راه‌اندازی خط مترو افزایش مجدد قیمت مسکن در پردیس امری طبیعی خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 7
    1. نویسنده :ناشناس

      یکسال درپردیس مستاجربودم کرایه کمی ارزانتر از تهران است اما هزینه استهلاک ماشین زمان رفت وامد ومخصوصا ایام تعطیل کلافه کننده است

    1. نویسنده :ناشناس

      یک واحد در طول یکسال ساخته میشه گرون هم بشه میگیم خب تولیدش زمانبره اما دیگه خودرو چرا میلیاردی بشه در صورتی که شبانه روزی تولید میشه و میشه وارد کرد، شده میلیاردی!!

    1. نویسنده :ناشناس

      یه طرح زمانی موفقه که تو بازه زمانی مشخصی انجام بشه مسکن مهر زمان احمدی نژاد شروع شد ولی هنوزم خیلی از واحد هاش تحویل مردم نشده در حالیکه قرار بود برای قشر ضعیف مردم باشه و بتونن زود صاحب خانه بشن هنوزم بعد ۱۲ سال ساخت و سار و تکمیل واحدهاش و محوطه سازیش تموم نشده

    1. نویسنده :ناشناس

      در پردیس تخلف بسیار زیاد است و بسیاری از مردم سرمایه خود را از دست داده اند ، فروش مال غیر و ضعف قانون موجب سواستفاده افراد سودجو و کلاهبردار شده است ، مردم با وام و قرض و فروش طلا خانواده به امید خانه دار شدن باید چوب عدم رسیدگی و کارشناسی ضعیف کارشناسان را بدهند و نه تنها صاحب خانه نمی‌شوند، بلکه سرمایه اولیه طی چند سال بجای افزایش ، کاهش میابد و سواستفاده گران خوشحال از این همه بی تدبیری به کسب مال هنگفت از دسترنج مردم می نمایند، چرا قیمت روز بازار محاسبه نمی‌شود و کارشناسان با این اقدام ، کمک شایانی به کلاهبرداران می‌کنند، و امتیاز معنی ندارد چرا که فرد در واقع پیش خرید می‌کند و شرکت عمران با تعلل در ساخت شرایط را برای بهره‌برداری سواستفاده کنندگان را مهیا می‌کند

    1. نویسنده :ناشناس

      شما خودتون عامل دلالها وقیمت گزاری هستید
      که قلم ووجدان خودرافروختبد

    1. نویسنده :ناشناس

      این آپارتمانها رو دقیقا روی گسل زلزله درست کردن ، کیفیت و مصالح بکار رفته بسیار بسیار پایین ، باور کنید یک زلزله ۶ ریشتری بیاد بالای ۹۰ درصد مسکن مهر پردیس ویران خواهد شد …….

    1. نویسنده :ناشناس

      با استناد به ماده ۱۰ و ۱۹۰ قانون مدنی توافق شد مستاجر تحت هر شرایطی قهری و جبری. و فرمایشی و دستوری مسولین محترم کشور در پایان قرار داد مورد اجاره را تخلیه کامل و به موجر تحویل دهد. ( این مورد را حتما در تمام قرار های کد رهگیری و دستی نوشت )