جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 70729 |
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت آپارتمان در محله مولوی تهران چند؟ + جدول

محله مولوی یکی از قدیمی‌ترین محلات تهران است که در منطقه ۱۲ شهرداری این شهر واقع شده است. قیمت مناسب آپارتمان در مولوی تعداد بالایی از متقاضیان مسکن را هر سال به سمت این محله می‌کشاند؛ سوال این است که متوسط قیمت خرید آپارتمان در این محدوده متری چند میلیون تومان است؟

اقتصادسنج | محله مولوی یکی از قدیمی‌ترین محلات تهران است که در منطقه ۱۲ شهرداری این شهر واقع شده است. قیمت مناسب آپارتمان در مولوی تعداد بالایی از متقاضیان مسکن را هر سال به سمت این محله می‌کشاند؛ سوال این است که متوسط قیمت خرید آپارتمان در این محدوده متری چند میلیون تومان است؟

محله مولوی در محدوده‌ جنوب شرقی شهر تهران و در منطقه ۱۲ شهرداری قرار گرفته است. این محله از شرق با میدان قیام و خیابان ری، از جنوب با میدان شوش و خیابان شوش و از غرب با میدان محمدیه، خیابان مولوی و خیابان خیام محدود شده است.

مولوی همچنین با محله‌های ‌باغ آذری، سنگلج، بازار، خانی‌آباد، کوثر، قیام، مظاهری، شوش، سیروس مجاورت دارد.

محله مولوی به دلیل داشتن بافتی قدیمی، ساختار منظمی ندارد و اکثر ساختمان‌های آن قدیمی و دارای تعداد طبقات کم هستند.

ساکنین این محدوده با تبدیل شدن به مرکز تجاری بزرگ محل زندگی خود، روزانه ترافیک سنگینی را تحمل می‌کنند.

از سوی دیگر این ویژگی محله مولوی باعث شده است بیشتر بافت‌های مسکونی اطراف آن رفته رفته نابود شده و جای خود را به انبارهای بزرگ و در حال ساخت بدهد.

افرادی که قصد خرید آپارتمان در مولوی تهران را دارند باید این مسئله را مدنظر قرار بدهند که بافت کوچه‌های این محله شبیه به بازار است.

قیمت آپارتمان در محله مولوی

آگهی‌های مربوط به محله مولوی نشان می‌دهد قیمت آپارتمان در این منطقه از متری ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

مشاوران املاک این منطقه می‌گویند منطقه افتخاریان ارزان‌ترین محل برای خرید آپراتمان و محدوده خیابان رئیس عبدالهی گرانترین محل برای خرید خانه در محله مولوی است.

راه‌های دسترسی به محله مولوی

محله مولوی به دلیل قرار داشتن در محدوده مرکزی شهر تهران دارای حمل و نقل عمومی بسیار قوی است و تمامی خیابان‌های اطراف آن دارای خطوط حمل و نقل عمومی هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه مترو مولوی در خیابان مولوی است. ایستگاه مترو مهدیه و میدان محمدیه نیز به این محله دسترسی دارند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید