جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 90323 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ |
ارسال به دوستان
پ

نحوه ثبت نام دریافت گاز مایع یارانه‌ای اعلام شد+ اینفوگرافی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: متقاضیان دریافت گاز مایع یارانه‌ای می‌توانند از طریق بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اقتصادسنج| مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت متقاضیان دریافت گاز مایع یارانه‌ای می‌توانند از طریق بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اکنون ۱۲۵۳ شهر و بیش از ۳۹ هزار و ۷۰۰ روستا (نزدیک به ۳۰ میلیون واحد مسکونی) در کشور از نعمت گاز برخوردارند. در این میان ۴ تا ۵ درصد مردم از گاز خانگی برخوردار نیستند که دولت برای پخت‌ و پز به صورت یارانه‌ای گاز مایع و برای گرمایش نفت سفید در اختیار آنان قرار می‌دهد. برای تحویل سهمیه سوخت، ثبت‌نام در سامانه سدف ضروری است.

روز گذشته جعفر سالاری‌نسب مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر این موضوع که کمبودی در زمینه تأمین گاز مایع وجود ندارد، اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند فرآورده یارانه‌ای را به دست مردم به‌عنوان مصرف‌کننده اصلی برساند و از شبکه خارج نشود، بنابراین تلاش شده است تا انواع فرآورده با قیمت یارانه‌ای به‌منظور شفافیت بیشتر از طریق بسترهای اینترنتی توزیع شود.

وی افزود: گاز مایع (ال‌پی‌جی) به قیمت یارانه‌ای در حال توزیع است؛ اما همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی یا مشاغل خُرد هستند، باید در سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی (سدف)، ثبت‌نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

راهنمای ثبت‌نام خانوارهای متقاضی دریافت یارانه‌ای گاز مایع در بستر سامانه سدف به شرح اینفوگرافی زیر ارائه شده است:

دریافت یارانه‌ای گاز مایع

ایرنا/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید