جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 113818 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

تحلیل و پیش‌بینی مهم از قیمت پپه تا پایان ماه آوریل+ نموادر

بازار ارزهای دیجیتال در ماه گذشته شاهد اوج‌گیری قیمت و ثبت بالاترین رقم تاریخی (ATH) برای میم کوین پپه (PEPE) بود. با این حال، از آن زمان تاکنون، این میم ‌کوین روندی اصلاحی را طی کرده و قیمت آن کاهش یافته است.

اقتصادسنج| بازار ارزهای دیجیتال در ماه گذشته شاهد اوج‌گیری قیمت و ثبت بالاترین رقم تاریخی (ATH) برای میم کوین پپه (PEPE) بود. با این حال، از آن زمان تاکنون، این میم ‌کوین روندی اصلاحی را طی کرده و قیمت آن کاهش یافته است.

در این بین، هولد بخش قابل‌توجهی از عرضه در گردش پپه توسط نهنگ‌ها، تاثیر بسزایی بر قیمت این ارز دیجیتال دارد و می‌تواند موجب رکوردشکنی دیگری شود.

نهنگ‌های پپه و دارندگان کیف پول‌های بزرگ، تنها در ده روز گذشته، بیش از ۴ تریلیون توکن پپه به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیون دلار را خریداری کرده‌اند. با توجه به ماهیت ناپایدار ارزش میم‌کوین‌ها، سرمایه‌گذاری کلان نهنگ‌ها می‌تواند نشانه‌ای از انتظار آن‌ها برای افزایش قیمت پپه در آینده باشد.

علاوه بر فعالیت نهنگ‌ها، رفتار سرمایه‌گذاران خرد نیز نشانه‌های مثبتی به همراه دارد. برخلاف روند معمول در بازار میم کوین‌ها که در آن سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت با نگه‌داشتن توکن‌ها برای کمتر از یک ماه، باعث ایجاد فشار فروش می‌شوند، سرمایه‌گذاران خرد پپه ترجیح داده‌اند تا توکن‌های خود را نگهداری کنند.

تمایل سرمایه‌گذاران میان‌مدت به نگه‌داشتن توکن‌ها برای حداقل ۱۲ ماه، می‌تواند به بهبود قیمت پپه کمک کند.

در حال حاضر، قیمت پپه با ۱۰.۸۳ کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۴۷۲۴ دلار رسیده و در حال حرکت درون یک الگوی کنج نزولی است. با استناد به این الگو و خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، کارشناسان هدف قیمتی پپه را ۶۰ درصد بالاتر از نقطه شکست احتمالی در ۰.۰۰۰۰۰۶۳۳ دلار، تعیین کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت پپه
دستیابی به این هدف قیمتی نه تنها باعث عبور قیمت پپه از سطح ۰.۰۰۰۰۱ دلار می‌شود، بلکه می‌تواند اوج تاریخی جدیدی را نیز برای آن به همراه داشته باشد.

با وجود نشانه‌های صعودی، لازم به ذکر است در صورتی که قیمت پپه سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۴۷۴ دلار را از دست بدهد، سناریوی صعودی باطل و قیمت ممکن است تا زیر ۰.۰۰۰۰۰۴۰۰ دلار سقوط کند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید