جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 80209 |
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |
ارسال به دوستان
پ

روش اعتراض به دهک بندی یارانه اعلام شد+ جزئیات

مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد.

 

اقتصادسنج| مشاور معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدل دهک‌بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد.

مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی با اضافه شدن دهک‌های ششم و هفتم از روز شنبه آغاز شد و معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه‌ای در این رابطه گفت: با افزوده‌شدن دو دهک ششم و هفتم به این طرح افزایش چشم‌گیری در جمعیت مشمول طرح کالابرگ الکترونیک شده است و جمعیت تحت پوشش از ۴۱ به ۶۱ میلیون نفر افزایش یافته است.

وی همچنین گفته بود پایگاه رفاه ایرانیان در حال به روز رسانی است و به زودی تغییراتی در دهک بندی خانوار‌ها انجام می‌شود و اطلاعات سامانه به روز شده و به زودی با اعمال اطلاعات در داخل دهک‌ها جابجایی صورت می‌گیرد.

با اعلام این خبر بسیاری از مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان با ارسال پیام در سایت و فضای مجازی پرسیده بودند که چگونه می‌توان به دهک بندی‌ها اعتراض کرد و سئوالاتی در این زمینه مطرح کردند.

این موضوع را از معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری کردیم.

سیدرضا یحیوی مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدل دهک بندی از ماه آینده به احتمال زیاد ارتقاء یافته و تغییر خواهد کرد، پس از اعمال داده‌های جدید و در صورت تغییر دهک‌بندی افرادی که به دهک بندی جدید خود اعتراض دارند و معتقدند مغایرتی در اطلاعاتشان وجود دارد، در سامانه حمایت به نشانی hemayat.mcls.gov.ir یا سایت دولت من اعتراض خود را ثبت کنند.

وی افزود: اپراتور‌های سامانه به صورت تمام‌وقت اعتراض‌ها را بررسی و نتیجه را از طریق سامانه اعلام می‌کنند و با توجه به ارتقاء سامانه در کمترین زمان نتیجه اعتراض در سامانه قابل مشاهده است.

مشاور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اعتراض به دهک بندی جدید صرف ثبت اعتراض در سامانه حمایت کفایت می‌کند و نیاز به کار دیگری نیست.

وی همچنین در خصوص دسترسی روستائیان به طرح کالابرگ گفت: در سطح کشور ۱۴۵ هزار فروشگاه برای طرح کالابرگ فعال شده و در سطح دهستان و روستا‌های بزرگ این دسترسی وجود دارد.

یحیوی اظهار کرد: روستا‌های محدودی وجود دارد که به علت نبود زیر ساخت‌های لازم و یا نبود فروشگاه امکان اتصال طرح کالابرگ وجود ندارد که برای حل این موضوع با تعاون روستایی جلساتی برگزار شده تا بتوان از ظرفیت فروشگاه‌های تعاون روستایی که بالغ بر هزار فروشگاه است استفاده شود.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید