جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 71080 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

اتفاقی عجیب برای بازنشستگان؛ چه کسانی نمی توانند وام بگیرند؟

یک بازنشسته کارگری دربار وام جدید بازنشستگان می گوید: در این دوره، شرط داشتن دو فرزند تحت تکفل را برداشته‌اند اما شرط جدیدِ سقف حقوق اضافه شده است؛ به بازنشسته‌ای که بیش از ۱۵ میلیون تومان حقوق بگیرد، وام تعلق نمی‌گیرد!

اقتصادسنج | یک بازنشسته کارگری دربار وام جدید بازنشستگان می گوید: در این دوره، شرط داشتن دو فرزند تحت تکفل را برداشته‌اند اما شرط جدیدِ سقف حقوق اضافه شده است؛ به بازنشسته‌ای که بیش از ۱۵ میلیون تومان حقوق بگیرد، وام تعلق نمی‌گیرد!

ثبت نام دور دوم وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان کارگری از ۲۱ مردادماه آغاز شده است؛ شرایط دریافت وام با دوره قبل کمی تفاوت دارد؛ سیداحمد حسینی (بازنشسته کارگری اهواز) در تماس با ایلنا، در این رابطه می‌گوید: به نظر می‌رسد همیشه به دنبال سنگ‌اندازی مقابل پای بازنشستگان هستند.

او می‌گوید: در این دوره، شرط داشتن دو فرزند تحت تکفل را برداشته‌اند اما شرط جدیدِ سقف حقوق اضافه شده است؛ به بازنشسته‌ای که بیش از ۱۵ میلیون تومان حقوق بگیرد، وام تعلق نمی‌گیرد!

به گفته حسینی، پانزده میلیون، نصف خط فقر و به اندازه‌ی اجاره خانه است؛ آیا بازنشسته‌ای که ۱۵ میلیون حقوق ماهانه دارد، ثروتمند و بی‌نیاز است؟

این بازنشسته می‌گوید: من ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی تخصصی دارم و بیشتر از حداقل‌بگیران حق بیمه به سازمان پرداخته‌ام؛ عدالت اقتضا می‌کند در زمان بازنشستگی به نسبت پرداخت بیشتری که داشته‌ام، بیشتر از مزایا و امکانات رفاهی بهره‌مند شوم نه اینکه بگویند وام هم به شما تعلق نمی‌گیرد!

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :ناشناس

      با سلام این با هم سن بین ۵۰تا۷۸ گذاشتند من ۴۸سال دارم واقعا انصاف است