جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 111441 |
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ |
ارسال به دوستان
پ

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه امروز ۱۸ فروردین/ سقوط قیمت انواع قطعات سکه

قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته در دو روند متفاوت از هم بازگشایی شدند. 

اقتصادسنج| قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته در دو روند متفاوت از هم بازگشایی شدند. طلا افزایشی شد و سکه با وجود رشد قیمت دلار در تمام قطعات کاهشی بود. معامله‌گران افت میلیونی حباب سکه را دلیل کاهش قیمت‌ها می‌دانند.

در شروع معاملات امروز قیمت طلا و سکه در توازن با یکدیگر بازگشایی نشدند. طلا گران شد و قطعات سکه در مسیر نزولی قرار گرفتند. هر چند این کاهش قیمت میلیونی نبود، اما توانست برخی قطعات سکه را به کانال پایین‌تر بکشاند.

قیمت انواع سکه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

گفتنی است شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. برگزاری این سلسله حراج‌ها که از سال گذشته در مرکز مبادله کلید خورده در سال جدید نیز تداوم دارد و این نخستین حراج سال ۱۴۰۳ به حساب می‌آید. شاید بتوان گفت کاهش قیمت سکه که ناشی از افت میلیونی حباب است، متاثر از برگزاری این حراج در روز یکشنبه است.

در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا افزایشی است و با قیمت ۲۳۲۹ دلار در حال معامله است.

قیمت انواع قطعات سکه ریزش کرد

سکه امامی امروز شنبه ۱۸ فروردین با کاهش ۸۰۴ هزار تومانی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۴۵ میلیون و چهار هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افت ۲۲۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌ سکه و ربع سکه با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به کانال پایین‌تر برگشت. این قطعات به ترتیب با قیمت ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در حال معامله هستند. سکه گرمی امروز تغییر قیمت نداشت و روی رقم هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

طلا گران شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۰۰ هزار تومان گران شد و با رقم ۱۵ میلیون ۶۶۷ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۱۴ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۵۶۶ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز شنبه در تمام قطعات کاهشی است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۸۳ هزارتومان، سکه بهار یک میلیون و ۶۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹۲۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۱۰ هزار تومان کاهش دارد.

تجارت نیوز/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید