جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 62519 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ |
ارسال به دوستان
پ

چگونه رمزارزهای رایگان را دریافت کنیم؟

آیا می‌توان از راه‌های ایمن و بدون دردسر جوایز رمز ارز به صورت رایگان دریافت کرد؟ در ادامه به بررسی روش‌های دریافت دارایی‌های دیجیتال به صورت رایگان پرداخته خواهد شد.

اقتصادسنج؛ آیا می‌توان از راه‌های ایمن و بدون دردسر جوایز رمز ارز به صورت رایگان دریافت کرد؟ در ادامه به بررسی روش‌های دریافت دارایی‌های دیجیتال(رمزارزها) به صورت رایگان پرداخته خواهد شد.

دنیای رمز ارز امروزه پر از وعده‌های اخذ دارایی رایگان شده است. این وعده‌ها انواع گوناگونی دارند. برخی از آن‌ها به طور کامل کذب هستند و غیر از اتلاف وقت چیز دیگری عاید کاربران نمی‌شود. دسته دیگر میزان بسیار ناچیزی از دارایی‌های دیجیتال به کاربران اهدا می‌کنند که با توجه به زمان صرف شده ارزش زیادی ندارند. سایر پلتفرم‌ها که تعداد محدودی دارند، می‌توانند به منابع درآمد مطلوبی برای کاربران تبدیل شوند.

چگونه رمزارزهای رایگان را دریافت کنیم؟

استفاده از استیکینگ رمز ارز

بسیاری از ارزهای دیجیتال به فناوری (اجماع اثبات سهم) روی آورده‌اند. این فناوری با اشتراک دارایی‌های دیجیتال، امنیت شبکه را تامین می‌کند. با استفاده از این رمز ارزها، کاربران ضمن برقرارکردن امنیت شبکه قادر به کسب جوایز هستند. در این روش سرمایه‌گذاران با قفل کردن بخشی از دارایی خود در یک استخر در یک بازه زمانی خاص قادر به دریافت پاداش هستند. این گزینه برای کاربرانی که قصد نگهداری بلندمدت دارایی‌های خود را دارند بسیار مناسب است. چرا که ضمن بهره‌مندی از نوسانات قیمت رمز ارز مد نظر، کاربران از سود استیکینگ نیز بهرمند می‌شوند.

دارایی خود را به استیبل‌کوین تبدیل کنید

یکی از معایب احتمالی استیکینگ در ارزهای معمول پرداخت مبلغ سود به وسیله همان ارز است. نوسانات این ارزها می‌تواند افراد محتاط را مردد کند. اما برخی از استیبل‌کوین‌ها بدون داشتن نوسان، کاربران را از مزیت استیکینگ بهره‌مند می‌کنند. Dai و USDC از نمونه‌های این ارزها به شمار می‌روند.

چگونه رمزارزهای رایگان را دریافت کنیم؟

مقداری از رمز ارز خود را در CeFi سپرده‌گذاری کنید

نگهداری وجوه در بانک و حساب‌های سنتی با وجود خطراتی همچون تورم و بازدهی پایین می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برخی از پلتفرم‌ها مانند کوین‌بیس سپرده‌گذاری در این شرکت را پیشنهاد می‌دهند. این شرکت‌ها با سرمایه‌گذاری وجوه کاربران در استیبل کوین‌ها درصد بیشتری سود نسبت به استیکینگ ارائه ‌می‌دهند. در این روش امنیت سپرده‌های کاربران توسط سازمان‌های شاخص تضمین خواهد شد.

ارز دیجیتال خود را به DeFiها بسپارید

اگر خود را در دسته افرادی با ریسک‌پذیری بالا قرار می‌دهید این گزینه مختص شماست. در این روش در ازای ریسک بالاتر، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد. برخلاف روش‌های قبلی که در آن‌ها امنیت دارایی شما از وضعیت بسیار خوبی برخوردار بود، سرمایه‌گذاری با این روش خطراتی را به همراه دارد. با استفاده از پلتفرم‌های DeFi کاربران قادر به وام‌دهی به سایر کاربران هستند. در ازای ارائه وام به کاربران دیگر امکان دریافت سود مطلوب همانند روش سنتی فراهم خواهد بود. در این روش توصیه کارشناسان استفاده از مبالغ کم است که از دست دادن آن‌ها ضربه‌ای به سرمایه‌گذاران وارد نکند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید