جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 109936 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹ |
ارسال به دوستان
پ

پیش بینی قیمت طلا و سکه/ بازار طلا و سکه در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟

قیمت طلا و سکه در حالی که با شروع معاملات بازارها در سال جدید اندکی افزایشی شده بود اما در ادامه بر سر دو راهی قرار گرفت تا انواع قطعات سکه نزولی شوند و طلا صعودی باقی بماند. آیا با توجه به سیگنال افزایشی دلار پشت خطی، بازار طلا و سکه در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟

اقتصادسنج| قیمت طلا و سکه در حالی که با شروع معاملات بازارها در سال جدید اندکی افزایشی شده بود اما در ادامه بر سر دو راهی قرار گرفت تا انواع قطعات سکه نزولی شوند و طلا صعودی باقی بماند. آیا با توجه به سیگنال افزایشی دلار پشت خطی، بازار طلا و سکه در مسیر صعودی قرار می‌گیرد؟

قیمت طلا و سکه در نخستین روز معاملاتی سال ۱۴۰۳ در روندی صعودی بازگشایی شد. با این حال اما در ادامه روز انواع قطعات سکه نزولی شدند، اگرچه قیمت طلا صعودی باقی ماند. باید اشاره داشت که حباب قطعات سکه در این روز افزایشی بوده است.

اگرچه تعطیلات رسمی فروردین تمام شده و بازارها باز شده‌اند اما روند معاملاتی به صورت رسمی از چهاردهم فروردین‌ماه آغاز می‌شود. با این حال با توجه به تلاش افزایشی‌های بازار ارز برای بالا بردن قیمت دلار در معاملات پشت خطی، به نظر می‌رسد بازار طلا و سکه هم سیگنال افزایشی دریافت کنند. با این حال بازار طلا و سکه، نیم‌نگاهی هم به بازار جهانی طلا دارد تا با شروع معاملات این بازار در هفته جاری، مسیریابی صحیح‌تری داشته باشد.

قیمت طلا و سکه ۵ فروردین ۱۴۰۳

قیمت طلا در نخستین روز معاملاتی سال افزایشی بود و هر گرم طلای ۱۸ عیار به سه میلیون و ۲۶۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار هم ۱۴ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان شد. قیمت طلای دست دوم هم روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ در هر گرم سه میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۱۱ تومان بود. 

قیمت سکه امامی پنجم فروردین ۱۴۰۳ معادل ۳۸ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان شد و قیمت سکه بهار آزادی روی رقم ۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان ایستاد. قیمت نیم سکه در این روز ۲۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بود و قیمت ربع سکه به ۱۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی هم پنجم فروردین ۱۴۰۳ در رقم ۶ میلیون و ۹۹۸ هزار تومان قرار گرفت. گفتنی است قیمت اونس جهانی طلا روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی روی رقم ۲۱۶۵ دلار ثابت بود.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید