جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 77195 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ |
ارسال به دوستان
پ

دریافت وام ازدواج از کدام بانک ها آسان تر و بهتر است؟

رقوند دریافت مبلغ وام در برخی از بانک‌ها طولانی بوده و زوجین با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد می‌خواهند تا این وام زودتر به دستشان برسد. باید گفت که در بیشتر موارد، مدارک لازم برای بانک‌ها مشابه است. اما دریافت وام از بعضی از بانک‌ها مزایای بیشتری دارد.

اقتصادسنج| روند دریافت مبلغ وام در برخی از بانک‌ها طولانی بوده و زوجین با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد می‌خواهند تا این وام زودتر به دستشان برسد. باید گفت که در بیشتر موارد، مدارک لازم برای بانک‌ها مشابه است. اما دریافت وام از بعضی از بانک‌ها مزایای بیشتری دارد.

وام ازدواج از تسهیلاتی است که به زوجین برای شروع زندگی مشترک اعطا می‌شود. هر‌‌کدام از زوجین می‌توانند برای دریافت این وام‌ اقدام کنند. پروسه دریافت وام و زمان واریز آن از دغدغه‌های مهم متقاضیان به شمار می‌رود.

اجرای طرح ضربتی در بانک ها برای پرداخت وام ازدواج

اغلب بانک‌ها تسهیلات مربوط به وام ازدواج را ارائه می‌کنند. اما به تازگی با اجرای طرح ضربتی با هدف تسریع دریافت وام ازدواج، برخی از بانک‌ها به صورت ویژه‌تری به درخواست متقاضیان جواب می‌دهند. این بانک‌ها شرایط آسانی در ارائه وام‌های ازدواج دارند و متقاضیان می‌توانند وام ازدواج خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

در حال حاضر سایت ۱۱ بانک به طور ویژه‌تر و با سهمیه‌های تعیین شده‌ای برای ثبت نام تسهیلات زوجین باز است. در این طرح، اولویت با مناطق کم برخوردار و محروم بوده و سپس سایر مناطق کشور را شامل می‌شود. افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها وام ازدواج خود را به راحتی بگیرند. بانک‌های ملی، ملت، سپه، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون، تجارت، صادرات، رفاه، قرض‌الحسنه مهر ایران و صندوق قرض‌الحسنه پارسیان از جمله بانک‌ها در طرح ضربتی هستند.​

کدام بانک برای گرفتن وام ازدواج بهتر است؟

اینکه بهترین بانک برای وام ازدواج کدام است، یک شاخص دقیق و مشخصی وجود ندارد. با این حال طبق گزارشات مرکز پژوهش‌های مجلس، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و متقاضیانی که در سال‌های اخیر اقدام به دریافت وام ازدواج کرده‌اند، چندین بانک شرایط بهتری در ارائه وام به زوجین را داشته‌اند. بانک مسکن در زمره بانک‌های منتخب مردم و خوش سابقه جهت دریافت وام ازدواج به حساب می‌آید. این بانک هم وام ازدواج را سریعتر می‌دهد و هم جزو بانک‌هایی است که در کوتاه مدت به واجدین شرایط تسهیلات مختلفی اعطا می‌کند.

همچنین بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، رفاه کارگران، بانک مهر اقتصاد ایران و کشاورزی از دیگر بهترین بانک‌ها در حوزه وام ازدواج شناخته می‌شوند؛ افرادی که از این بانک‌ها درخواست وام ازدواج خود را داده‌اند توانسته‌اند در مدت زمان کوتاه‌تر و با شرایط بهتری وام خود را دریافت کنند.

شرایط آسان و دریافت سریع وام ازدواج از بهترین بانک ها

زوجین ترجیح می‌دهند که وام ازدواج خود را از بهترین بانک در خواست دهند. در واقع با وجود شرایط اقتصادی که وجود دارد، افراد هر چه زودتر وام ازدواج خود را دریافت کنند، به نفعشان خواهد بود. پروسه دریافت وام ازدواج در برخی از بانک‌ها بسیار طولانی است. اما بانک‌هایی هستند که شرایط دریافت وام برای زوجین را راحت‌تر و سریع‌تر کرده‌اند. می‌توان گفت که ابتدا بانک مسکن و سپس سایر بانک‌ها همچون ملی، ملت، تجارت، سپه، رفاه کارگران، بانک مهر اقتصاد ایران و کشاورزی از جمله بهترین بانک‌ها برای وام ازدواج به حساب می‌آیند

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :ناشناس

      سگ زرد برادر شغال است

    1. نویسنده :ناشناس

      مسکن؟؟؟؟
      از همشون بدتر مسکنه