پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 109911 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ |
ارسال به دوستان
پ

پیکاپ تیگارد L7 پلاس در راه بازار کشور + عکس

شرکت سانیار موتور پارسیان به‌زودی از یک پیکاپ دیگر برای بازار ایران رونمایی می‌کند. مشخصات فنی و امکانات رفاهی تیگارد L۷ پلاس چیست؟

اقتصادسنج| مونتاژ و واردات خودروهای چینی روز به روز در حال افزایش است و هر روز شاهد معرفی و رونمایی از محصولات جدید خودروسازان خصوصی هستیم. سانیار موتور پارسیان به‌زودی از یک پیکاپ جذاب برای بازار کشورمان رونمایی خواهد کرد. تیگارد ال ۷ در صورت عرضه، تازه‌ترین پیکاپ چینی جاده‌های ایران خواهد بود.

البته تیگارد موتور از این خودرو در اتواکسپو ۱۴۰۲ رونمایی کرد و در اخبار خودرو گجت نیوز به معرفی مشخصات فنی و امکانات تیگارد L۷ پلاس پرداختیم. در ادامه قصد داریم اطلاعات تکمیلی این پیکاپ تازه‌وارد سانیار موتور پارسیان را با شما به اشتراک بگذاریم.

تیگارد L۷ پلاس، یک پیکاپ جدید دیگر برای بازار ایران

تیگارد L۷ پلاس به زودی از راه می‌رسد

سازنده اصلی این پیکاپ، شرکت چینی ZX Auto و نام واقعی آن زد ایکس ترالورد است و از نظر ظاهری شباهت‌های بسیاری با پیکاپ‌های آمریکایی و به‌خصوص خودروسازانی نظیر فورد و رم دارد. ابعاد تیگارد ال ۷ پلاس بزرگ بوده و می‌تواند در سگمنت خود با محصولاتی مثل بهمن جی ۹ و آمیکو آسنا رقابت کند.
زیر کاپوت این پیکاپ یک پیشرانه ۲.۴ لیتری میتسوبیشی تعبیه شده که می‌تواند حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه از طریق یک گیربکس اتوماتیک یا دستی به هر دو محور منتقل می‌شود. تیگارد L۷ پلاس مجهز به سیستم چهار چرخ محرک به‌همراه قابلیت قفل دیفرانسیل است.

تیگارد L۷ پلاس، یک پیکاپ جدید دیگر برای بازار ایران

آپشن‌های رفاهی و تجهیزات ایمنی این محصول تازه‌وارد مطلوب بوده و عبارتند از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو و صندلی برقی راننده. علاوه بر این انتظار می‌رود فضای کابین خودرو ظرفیت مناسبی داشته باشد و به‌راحتی نیازهای راننده و سرنشینان را برآورده کند.
از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل، توزیع کننده نیروی ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز کمکی، کنترل فشار باد تایرها، سامانه کمک راننده در شروع حرکت در سربالایی و سرازیری اشاره کرد. با وجود امکانات و ویژگی‌های فوق می‌توان گفت تیگارد ال ۷ پلاس یک پیکاپ بزرگ و گزینه‌ای جذاب برای خرید است.

ظاهر جذاب، قدرت و گشتاور مناسب و تجهیزات ایمنی و رفاهی مطلوب می‌تواند دلیلی برای استقبال از این پیکاپ باشند. با این حال برای اظهارنظر قطعی می‌بایست منتظر عرضه این خودرو و نتایج بررسی‌های فنی آن بمانیم.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید