پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 112208 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

معرفی ۵ گوشی اقتصادی در بازار+ جدول

در این گزارش می توانید قیمت گوشی های اقتصادی بازار را مشاهده کنید.

اقتصادسنج| اگر قصد خرید یک گوشی اقتصادی با کیفیت بالا را دارید، می‌توانید به سادگی از برندهای شیائومی و سامسونگ استفاده کنید تا به یک گوشی با قابلیت‌های برتر و همچنین قیمت مناسب دست پیدا کنید.

با بودجه‌ای نزدیک به چهار میلیون تومان می‌توانید یک گوشی شیائومی بخرید. شما می‌توانید گوشی شیائومی مدل Redmi ۹A را با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت سه میلیون و ۸۵۵ هزار تومان تهیه کنید.

گوشی شیائومی مدل Redmi A۲ plus نیز به قیمت چهار میلیون و ۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت دارد. همچنین، می‌توانید گوشی شیائومی مدل Redmi ۱۲C را با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت را خریداری کنید. این گوشی در بازار چهار میلیون و ۴۷۷ هزار تومان قیمت خورده است.

با مبلغی حدود پنج میلیون تومان شیائومی Redmi ۱۰ را بخرید که این گوشی هم ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی دارد. همچنین با همین میزان بودجه می‌توانید صاحب گوشی سامسونگ مدل گلکسی A۰۴ شوید. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۳ گیگابایتی دارد.

گوشی گلکسی A۰۴s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت نیز یکی دیگر از اقتصادی‌ترین گوشی‌های سامسونگ است که با مبلغ پنج میلیون و ۲۹۹ هزار تومان می‌توانید بخرید.

اگر بودجه شما کمتر از پنج میلیون تومان است گوشی گلکسی A۰۵ نیز انتخاب مناسبی است. این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین، گلکسی Galaxy A۰۵s ۴G نیز با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت چهار میلیون و ۸۶۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سامسونگ گلکسی M۱۳ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی سامسونگ است که پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی اقتصادی دیگر را در جدول زیر بخوانید؛

نرخ-موبایل

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید