پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 83667 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ |
ارسال به دوستان
پ

۶ نکته مهم سخنرانی سید حسن نصرالله

سخنرانی امروز سید حسن نصرالله با میلیون ها نفر بیننده تلویزیونی در سراسر جهان یکی از تاریخی ترین سخنرانی ها در خاورمیانه بوده است. این سخنرانی نکات قابل توجهی داشته است. 

اقتصادسنج؛ سخنرانی امروز سید حسن نصرالله با میلیون ها نفر بیننده تلویزیونی در سراسر جهان یکی از تاریخی ترین سخنرانی ها در خاورمیانه بوده است. این سخنرانی نکات قابل توجهی داشته است.

در این رابطه دکتر مصطفی نجفی کارشناس منازعات خاورمیانه نوشت:

۱. به صورت رسمی ورود حزب الله به جنگ علیه اسرائیل را اعلام کرد. با این حال، تا زمان تغییر در سطح پاسخ اسرائیل و ادامه نبرد و مقاومت در غزه، سطح حملات حزب الله بیش از آنچه است، نخواهد رفت.

‏۲. خط قرمز نهایی را اعلام کرد. اینکه مقاومت فلسطین نباید شکست بخورد و حزب الله حاضر است در این مسیر تا دستیابی به این هدف جنگ را ادامه بدهد.

۳. به آمریکایی هشدار داد که بدون در نظر گرفتن پیام ها و تهدیدات، آماده است برای پاسخ به تهدید، وارد نبرد گسترده با واشنگتن شود.

‏۴. اشاره به ورود گروه های عراقی و انصارلله یمن به جنگ به‌معنای هماهنگی عملیاتی میان حزب الله و سایر اعضای مقاومت است. به نظر می رسد، حملات هماهنگ پس از این سخنرانی بیشتر خواهد شد.

۵. در این سخنرانی،راهبرد ابهام درباره آینده جنگ همچنان حفظ شد.در واقع، نصرالله همه چیز را رو نکرد.

‏۶. اشاره چندباره نصرالله به سایر گروه های مقاومت به معنای آن است که راهبرد توزیع ریسک دنبال خواهد شد. بدین معنا که حملات گروه های عراقی و یمنی در امتداد حملات حزب الله گسترش خواهد یافت و ریسک حملات توزیع خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید