پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 79484 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ |
ارسال به دوستان
پ

این خانه ها را با ۵۰۰ میلیون تومان رهن کنید+ جدول

اگر بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن یک واحد آپارتمان در پایتخت در نظر داشته باشید، چه واحدی را می‌توانید به صورت کامل رهن کنید؟

اقتصادسنج | اگر بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن یک واحد آپارتمان در پایتخت در نظر داشته باشید، چه واحدی را می‌توانید به صورت کامل رهن کنید؟

بازار رهن و اجاره‌خانه در نیمه اول سال و به‌خصوص فصل اجاره و جابه‌جایی‌ها تقریبا راکد بود، اغلب واسطه‌گران ملکی از تلاش مستاجران به جهت تمدید قرارداد با موجر خود خبر می‌دادند.

به گفته آن‌ها مستاجران ترجیح می‌دهند با توجه به ریسک یافتن ملکی متناسب با بودجه و معیارهای خود، در واحد فعلی مستاجر بمانند.

اما اگر بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای رهن یک واحد آپارتمان در پایتخت در نظر داشته باشید، چه واحدی را می‌توانید به صورت کامل رهن کنید؟

آن‌طور که بررسی‌های ما نشان می‌دهد، با این مقدار می‌توان واحدی با مساحتی حدودی بین ۴۰ الی ۱۴۰ متر مربع به رهن کرد اما باید در نظر داشت که متراژ ملک و موقعیت بنا در طبقه، بر اساس موقعیت مکانی و برخی امکانات متغیر است.

در محدوده شرقی تهران و در محله نارمک، آپارتمانی با ۵۰ متری مربع زیربنا و کلیدنخورده، با دارا بودن امکاناتی همچون پارکینگ، آسانسور و انباری را می‌توان با این بودجه و بدون پرداخت اجاره ماهانه رهن کرد.

در محله حکیمیه، برای رهن کامل واحدی ۵۰ متری و ۴ سال ۵۰۰ میلیون تومان و در محله جوادیه تهرانپارس، آپارتمانی ۱۰۳ متری با ۲۶ سال قدمت بنا و دارای ۳ خواب و به علاوه امکانات مذکور، ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در محله سعیدآباد، برای رهن کامل آپارتمانی ۱۳۵ متری و نوساز و دارای امکانات بالا و در  محله خانی‌آباد نو، برای رهن کامل آپارتمانی ۹۰ متری  ۱۷ سال ساخت و دارای پارکینگ و آسانسور، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید