پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 112297 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ |
ارسال به دوستان
پ

۱۰ رنگ لباسی که می توانید با آنها بهترین استایل را داشته باشید

رنگ هایی نیز وجود دارند که با بسیاری از رنگ ها هماهنگ می شوند و ست کردن لباس ها را آسان تر از همیشه می کنند. رنگ های جادویی که می توان آنها را قهرمان هر کمد لباسی نامید. اگر شما هم دوست دارید با داشتن چند رنگ لباس که با همه رنگی ست می شوند، در کمد لباستان، بهترین استایل را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید:

اقتصادسنج| ست کردن رنگ لباس ها برای حضور در یک مهمانی، مراسم، محل کار و قرار ملاقات اغلب اوقات مساله ای چالش برانگیز است. در چنین شرایطی دانستن اینکه چه رنگ هایی به همدیگر می آیند و به بهترین شکل با یکدیگر هماهنگ می شوند، می تواند در انتخاب رنگ مناسب لباس به کمک شما بیاید. علاوه بر این، رنگ هایی نیز وجود دارند که با بسیاری از رنگ ها هماهنگ می شوند و ست کردن لباس ها را آسان تر از همیشه می کنند. رنگ های جادویی که می توان آنها را قهرمان هر کمد لباسی نامید. اگر شما هم دوست دارید با داشتن چند رنگ لباس که با همه رنگی ست می شوند، در کمد لباستان، بهترین استایل را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه نمایید:

۱- مشکی

رنگ مشکی عضو جدایی ناپذیر و یکی از ضروری ترین آیتم های موجود در هر کمد لباس است. این رنگ فوق العاده شیک و پرطرفدار است و مانند رنگ‌های روشن‌ لکه ها و چروک ها را نشان نمی دهد. علاوه بر این، به سادگی با رنگ های مختلف مانند سفید، زرد، طوسی، کرم، قرمز و … ست می شود.

مشکی

۲- سفید

رنگ سفید از دیرباز نماد پاکی، پاکیزگی، صلح و انرژی مثبت بوده است که می تواند یک بوم خالی برای قرار دادن هر رنگی را ارائه دهد. این رنگ خنثی با هر رنگی از طیف رنگ‌­های گرم و سرد ست می شود و به دلیل قدرت بالا در بازتاب نور به عنوان یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در فصل تابستان شناخته می شود.

سفید

۳- شتری

شتری یک رنگ خنثی و جذاب با طیف های روشن و تیره است که با انواع رنگ لباس و پوست تناسب دارد و هم مرد و هم زن با هر سنی می توانند آن را بپوشند. این رنگ برای هر چیزی، از کیف و کفش گرفته تا مانتو و لباس قابل استفاده است و در هر فصلی از سال می توان از آن استفاده کرد.

شتری

۴- برنزه کدر

برنزه کدر (Tan) سایه ای از رنگ قهوه ای است که انتخابی عالی برای یک کت ترنچ کلاسیک می باشد. این رنگ نیز با هر رنگی بخوبی ست می شود و می توان آن را جایگزین رنگ سفید کرد. رنگ برنزه کدر یکی از بهترین رنگ ها برای استفاده در بهار و تابستان است.

برنزه کدر

۵- زیتونی

یکی از شیک ترین طیف های سبز، رنگ زیتونی است که ظاهری شیک، آرامش بخش و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. این رنگ نماد صلح و همدلی است و با انواع رنگ های سرد و گرم بخوبی ترکیب می شود و هارمونی زیبایی را خلق می کند.

 زیتونی

۶- سرمه ای

سرمه ای آرامش بخش ترین رنگ جهان است! این رنگ در تمام طول سال و در فصول مختلف قابل استفاده بوده و با هر رنگی بخوبی ست می شود. رنگ سرمه ای به دلیل جذب بالای نور در فصول سرد سال بیشتر کاربرد دارد و پایه ثابت بسیاری از  کالکشن های پاییزه و زمستانه برندهای تولیدی لباس است.

 سرمه ای

۷- آبی پاستلی

اگر دوست دارید نسخه روشن تری از رنگ آبی را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم یک لباس آبی پاستلی خریداری کنید. شما می توانید از این رنگ ملایم و جذاب به جای رنگ سفید استفاده کنید و آن را با انواع رنگ های سرد و گرم و رنگ های پاستلی مانند صورتی پاستلی، سبز پاستلی و حتی بنفش پاستلی ست کنید.

 آبی پاستلی

۸- دنیم

رنگ دنیم (رنگ لباس های جین) یکی دیگر از رنگ های پرطرفداری است که امتحان خود را پس داده است و می توان گفت به عنوان یک پل بین سایر رنگ ها عمل می کند. این رنگ به اندازه ای تیره است که با انواع ژاکت، کفش، کمربند و کیف مشکی مطابقت داشته باشد و هم با انواع رنگ های روشن مطابقت دارد.

دنیم

۹- قهوه ای

قهوه ای تنها یک رنگ جایگزین برای مشکی نیست. این رنگ هم می تواند یک  رنگ پرجنب و جوش و غنی باشد و هم یک رنگ ظریف و ملایم. رنگ قهوه ای ابعاد بیشتری نسبت به رنگ مشکی دارد و در فصل زمستان در میان انواع پالتو و کاپشن بیشتر دیده می شود. این رنگ حس آرامش و سکون را منتقل می کند و با رنگ های بسیاری ست می شود.

قهوه ای

۱۰- سرخ شرابی

بورگوندی یا سرخ شرابی یک رنگ خنثی و جذاب است که چند درجه روشن تر از مشکی بوده و ظرافت، اصالت و شجاعت را منتقل می کند. این رنگ یک سایه تاریک و غنی از قرمز یاقوتی است که به دلیل دارا بودن طیف های رنگی مختلف، هر فردی می تواند مطابق سلیقه و تناژ پوست خود مناسب ترین طیف رنگی آن را انتخاب کند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید