جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 112718 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ |
ارسال به دوستان
پ

کباب پز آپارتمانی ارزان قیمت چی بخریم؟

کباب یکی از محبوب ترین غذاها در میان ما ایرانی ها است که برای آماده سازی آن نیاز به تجهیزات خاصی داریم. 

اقتصادسنج| کباب یکی از محبوب ترین غذاها در میان ما ایرانی ها است که برای آماده سازی آن نیاز به تجهیزات خاصی داریم. علاقه به این غذای خوشمزه موجب شده تا با گذر زمان شاهد ارائه تجهیزات مختلف از منقل های ذغالی قدیمی گرفته تا انواع کباب پزهای گازی و تابشی به بازار باشیم. در میان انواع لوازم پخت و پز، کباب پزهای خانگی به یکی از پرطرفدارترین محصولات تبدیل شده اند که قادرند بهترین کباب ها، مرغ ها، میگوها و انواع مواد غذایی کبابی را برای ما آماده کنند. در ادامه با معرفی بهترین کباب پزهای آپارتمانی ارزان قیمت با همراه باشید.

محصول پیشنهادی ما: کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل ۴۵ (قیمت: ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان)

کباب پز آتش مهر مدل گازی استیل ۴۵ یکی از کباب پزهای آپارتمانی پرطرفدار موجود در بازار است که می توان به راحتی در فضای بالکن، حیاط، باغ و ویلا از آن استفاده کرد. این کباب پز به سیستم سوخت رسانی استاندارد مجهز شده است و سوخت آن گاز شهری و گاز مایع است. یکی از ویژگی های جالب توجه این محصول وجود سرشعله های چدنی در دو ضخامت متفاوت است که مانع تماس مستقیم شعله با کباب شده و حرارت را به صورت یک‌دست منتقل می کند. لازم به ذکر است که سرشعله های ضخیم طول عمر بیشتری نسبت به چدن سبک دارند. بدنه این محصول از استیل باکیفیت ساخته شده است که علاوه بر ظاهر زیبا به راحتی نظافت می شود. برنرهای استفاده شده در این کباب‌پز گازی استیل، لعاب کاری شده‌ اند. همین مساله موجب افزایش عمر و جلوگیری از زنگ زدن برنرها خواهد شد.

کباب پز

این نوع کباب پز دارای ۷ عدد برنر (مشعل) است و از طریق  شیر کنترل می توان حرارت شعله ها را تنظیم کرد. در زیر کباب‌پز یک سینی متحرک از جنس گالوانیزه برای جمع‌آوری اشک کباب تعبیه شده است که می توان با ریختن مقداری آب درون آن به نرم تر شدن کباب، دود نکردن و نظافت آسان تر سینی کمک کرد. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به امکان استفاده از سوخت ذغال، امکان افزودن کلاهک هود باربیکیو برای هدایت دود به مسیر دودکش، امکان تغییر ورودی گاز اصلی به صورت چپ یا راست و امکان نصب پایه اشاره کرد. وزن کباب پز ۱۳۷۰۰ گرم بوده و ابعاد آن ۲۵.۶ در ۴۴ در ۵۰ می باشد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل کباب پز نوع سوخت وزن تنظیم حرارت جنس بدنه سایر قابلیت ها قیمت
دادلیسان مدل ۱۴ سیخ استاندارد ۲۰۲۳ گاز شهری و گاز مایع کپسولی ۸۰۰۰ گرم دارد استیل بدون دود، دارای موتور گردان ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
مه پویا BRB-M84 گازشهر،گازمایع و ذغالی ۷۰۰۰ گرم دارد لعاب دو رو نظافت آسان، موتور سیخ گردان ۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان
معروف مدل ۸ شعله پایه دار گاز شهری و مایع ۷۵۰۰ گرم ندارد استیل  ۸ رویه چدنی، پایه ایستاده جدا شونده ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
آتش مهر مدل استیل ۸۰ گاز شهری، گاز مایع و ذغال ۲۳۶۵۰ گرم دارد استیل سینی چکه گیر، دارای ۱۲ مشعل ۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان
    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید