جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 112301 |
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ |
ارسال به دوستان
پ

با ۲۵ میلیون تومان کدام گوشی سامسونگ را می توان خرید؟

فناوری تلفن همراه روزبه روز در حال پیشرفت است و به لطف ظهور برندهای مطرحی همچون سامسونگ، شیائومی، هوآوی و بسیاری برندهای دیگر روزبه روز شاهد ارائه گوشی های هوشمند متنوع در رنج قیمتی مختلف هستیم.

اقتصادسنج| فناوری تلفن همراه روزبه روز در حال پیشرفت است و به لطف ظهور برندهای مطرحی همچون سامسونگ، شیائومی، هوآوی و بسیاری برندهای دیگر روزبه روز شاهد ارائه گوشی های هوشمند متنوع در رنج قیمتی مختلف هستیم. امروز قصد داریم بهترین گوشی های سامسونگ با حداکثر بودجه ۲۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. بهترین گوشی های موجود در چنین رنج قیمتی باید بتوانند اکثر بازی های اندرویدی را اجرا کنند، از متریال باکیفیت و ارگونومی مناسبی برخوردار هستند، دوربین عکاسی و فیلمبرداری باکیفیتی دارند و اغلب به یک نمایشگر مطلوب مجهز شده اند.

محصول پیشنهادی ما: گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE (قیمت: ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان)

گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE یکی از گوشی های قدرتمند این برند مطرح است که قابلیت های متنوعی را در کنار قیمت مقرون به صرفه اش ارائه می دهد. اولین ویژگی جالب توجه این محصول حضور پردازنده اختصاصی اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که موجب شده این گوشی بتواند از پس اجرای بازی‌های سنگین و برنامه های کاربردی بخوبی بربیاید. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع داینامیک امولد ۲X با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، توانایی نمایش ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که عملکردی بسیار روان و بدون لگ را در اجرای بازی‌ها سنگین با گرافیک بالا و تماشای ویدئوهای باکیفیت ارائه می دهد. این نمایشگر توانایی ارائه روشنایی ۱۴۵۰ نیت را نیز دارد و قادر است در شرایط نوری متنوع  و حتی زیر تابش مستقیم نور خورشید وضوح تصویر بالا و بی نقصی را ارائه دهد.

بدنه پشتی این گوشی به  یک سنسور دروبین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم سه‌برابری اپتیکال و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است که زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد و در ثبت تصاویر پرتره بخوبی عمل می کند. یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نیز برای سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تامین می شود. از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم (۵G)، حسگر اثر انگشت، پردازنده گرافیکی Xclipse 920، درگاه ارتباطی USB Type-C و سیستم عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

مدل گوشی پردازنده حافظه داخلی و رم نمایشگر دوربین باتری و سرعت شارژ قیمت
Galaxy S21 FE 5G اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G ۲۵۶+۸ ۶.۴ اینچ اصلی: ۱۲+۸+۱۲، سلفی: ۳۲ ۴۵۰۰+۲۵ وات ۲۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان
گلگسی A55 SM Exynos 1480 ۲۵۶+۸ ۶.۶ اینچ اصلی: ۵۰+۱۲+۵، سلفی: ۳۲ ۵۰۰۰+۲۵ وات ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سامسونگ Galaxy A73 5G Snapdragon 778G 5G (5 nm) ۱۲۸+۶ ۶.۷ اینچ اصلی: ۱۰۸+۱۲+۵+۵، سلفی: ۳۲ ۵۰۰۰+۲۵ وات ۲۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سامسونگ Galaxy A54 5G اگزینوس ۱۳۸۰ ۲۵۶+۸ ۶.۴ اینچ اصلی: ۵۰+۱۲+۵، سلفی: ۳۲ ۵۰۰۰+۲۵ وات ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید