جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 49101 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ |
ارسال به دوستان
پ

از «ابراهیم رئیسی» تا «ابراهیم رئیسیون»؛ برادر ناتنی رییسی شهردار مشهد می شود؟/ داستان برادری دو ابراهیم چیست؟

سیدحسن منصوریان،عضو شورای شهر مشهد در گفت و گو با دیده‌بان ایران درباره صحت نسبت داشتن سید ابراهیم رئیسیون با رئیس جمهور، گفت: «آنچه من شنیده‌ام این است که برادر ناتنی یکدیگر هستند. البته از پدر و مادر جدا هستند. دو طرف، دو ازدواج ناموفق داشتند که در ازدواج جدید آقای ابراهیم رئیسی متولد می‌شوند.»

اقتصادسنج؛ سیدحسن منصوریان، عضو شورای شهر مشهد درباره صحت نسبت داشتن سید ابراهیم رئیسیون با رئیس جمهور، گفت: «آنچه من شنیده‌ام این است که برادر ناتنی یکدیگر هستند. البته از پدر و مادر جدا هستند. دو طرف، دو ازدواج ناموفق داشتند که در ازدواج جدید آقای ابراهیم رئیسی متولد می‌شوند.»

دی ماه سال گذشته بود که شهردار مشهد با حکم دادستان، تعلیق شد. حال از میان هشت گزینه‌ای که قرار است فردا برنامه‌های خود را به اعضای شورای شهر مشهد اعلام کنند، درباره یک نفر از آن‌ها شائباتی وجود دارد. بر اساس شنیده ها، «سید ابراهیم رئیسیون» که از معاونان سابق شهرداری است، برادر ناتنی سید ابراهیم رئیسی است.

رئیسیون و رئیسی دو بردار ناتنی از پدر و مادر جدا

سیدحسن منصوریان، عضو شورای شهر مشهد درباره صحت نسبت داشتن سید ابراهیم رئیسیون با رئیس جمهور، گفت: «آنچه من شنیده‌ام این است که برادر ناتنی یکدیگر هستند. البته از پدر و مادر جدا هستند. دو طرف، دو ازدواج ناموفق داشتند که در ازدواج جدید آقای رئیسی متولد می‌شوند. به بیانی دیگر فرض بفرمایید یک زن و مردی باهم ازدواج می‌کنند و یک فرزندی دارند. در مقابل یک خانواده دیگر هم وجود دارد که آن‌ها هم فرزندی دارند. بعد هر دو خانواده از یکدیگر جدا می‌شوند و یک جایی با هم ازدواج می‌کنند و بچه‌دار می‌شوند. در این حالت بچه‌های همدیگر برادر ناتنی هم می‌شوند.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت در مطرح شدن رئیسیون به عنوان گزینه شهرداری نقش داشته است، عنوان کرد: «انتخاب شهردار به دست رای اعضای شوراست و سفارشی نیست.»

هیچ سفارشی از سمت دولت برای انتخاب شهردار نبوده است

همچنین مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای شهر مشهد درخصوص نسبت رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسیون گفت: «من هم چنین چیزی را شنیده‌ام اما دوستان توجهی به این نسبت نداشته‌اند بلکه به دلیل سوابق اداری مرتبط با شهرداری به لیست اضافه شده‌اند. تا این لحظه هم هیچ سفارشی از سمت دولت برای انتخاب شهردار نبوده است.»

ناصحی در پایان تاکید کرد: «قبل از طرح این شائبه‌ها نام آقای رئیسیون به عنوان یک گزینه شهرداری مطرح شده بود اما معلوم هم نیست که انتخاب بشوند یا خیر.»

 

دیده‌بان ایران/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :یاسر

      واقعا که چی
      اصلا ارزش طرح داشت
      فقط سیاه نمایی و تخریب
      ول کنید