جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 110184 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ |
ارسال به دوستان
پ

ارزهای دیجیتال بازنده این هفته کدامند؟+ نمودار

بازار ارزهای دیجیتال در وضعیتی متزلزل قرار دارد. با وجود تلاش برای بازگشت، همچنان شاهد افت قابل توجه ارزش برخی از رمزارزها هستیم.

اقتصادسنج| بازار ارزهای دیجیتال در وضعیتی متزلزل قرار دارد. با وجود تلاش برای بازگشت، همچنان شاهد افت قابل توجه ارزش برخی از رمزارزها هستیم. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۲.۴۷ تریلیون دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته ۲.۴ درصد افزایش داشته است. با این حال، این افزایش جزئی نتوانسته است بر کاهش ۱۸ درصدی حجم معاملات در مقایسه با روز گذشته سرپوش بگذارد.

این نوسانات قیمتی بر ارزهای دیجیتال مطرحی مانند بیت کوین و اتریوم نیز تأثیر گذاشته است. قیمت بیت کوین در ۷ روز گذشته ۱.۶ درصد کاهش یافته و به حدود ۶۴,۳۴۱ دلار رسیده است.

اتریوم نیز با افت ۳.۷۳ درصدی در مدت زمان مشابه، در محدوده ۳۳۴۲ دلار معامله می‌شود. کاهش شاخص ترس و طمع از محدوده طمع شدید به ۷۵ واحد، نشان‌دهنده محتاط شدن دوباره سرمایه‌گذاران و خروج آنها از حالت ریسک‌پذیری بالا است.

در کنار افت شاخص‌های کلیدی، چندین رمزارز با افت‌های چشمگیر روبه‌رو شدند و در صدر لیست بازندگان این هفته قرار گرفتند و بیشترین افت را در یک هفته اخیر تجربه کردند.

ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

افت ۹ درصدی اس‌ای‌آی در هفته گذشته باعث شده که قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۸ دلار برسد. حجم معاملات این رمزارز نیز حدود ۲۲ درصد کاهش یافته است. این در حالی است که تنها ۸ روز پیش، Sei موفق شده بود بالاترین قیمت خود یعنی ۱.۱۴ دلار را ثبت کند.

ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ)

رمزارز اینجکتیو دیگر بازنده این هفته است که با افت ۱۳ درصدی به قیمت ۳۵.۳۴ دلار رسیده است. حجم معاملات INJ نیز در این مدت ۴۵ درصد کاهش یافته است. با وجود این افت، اینجکتیو همچنان نسبت به قیمت یک ماه گذشته، ۳.۸۷ درصد افزایش داشته است.

ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ)

ارز دیجیتال بونک (BONK)

ارز دیجیتال بونک نیز در هفته گذشته شاهد کاهش قیمت زیادی بوده است. این رمزارز با حدود ۱۰ درصد کاهش در یک هفته، در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۲۱۳ دلار معامله می‌شود. این رقم، ۵۲ درصد کمتر از بالاترین قیمت ثبت‌شده برای بونک است. حجم معاملات بونک نیز در این مدت حدود ۲۸ درصد کاهش یافته است.

ارز دیجیتال بونک (BONK)

ارز دیجیتال هلیوم (HNT)

ارز دیجیتال هلیوم نیز با کاهش ۶.۱۴ درصدی در هفته گذشته روبه‌رو شده و در حال حاضر با قیمت ۶.۵ دلار معامله می‌شود. این رقم، ۸۸ درصد کمتر از بالاترین قیمت ثبت‌شده برای هلیوم در سال جاری است. حجم معاملات هلیوم نیز با کاهش ۲۵ درصدی در این مدت همراه بوده است.

ارز دیجیتال هلیوم (HNT)

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

آخرین بازنده این هفته، آربیتروم است که با ۳.۷ درصد کاهش در هفته، در حال حاضر با قیمت ۱.۶ دلار معامله می‌شود. آربیتروم تنها چند هفته پیش موفق شده بود بالاترین قیمت خود یعنی ۲.۴ دلار را ثبت کند. حجم معاملات آربیتروم در هفته گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB)

اکثر این ارزهای دیجیتال، اخیراً با ثبت بالاترین قیمت خود به اوج رسیده‌اند، اما به دلیل روند نزولی بازار، دچار کاهش شده‌اند. افت قیمت‌های اخیر، بار دیگر بر ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال و لزوم مدیریت ریسک و سرمایه در این بازار تأکید می‌کند.

 

رمز ارز نیوز/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید