پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 88470 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

با مشخصات پژو صندوقدار جدید آشنا شوید+عکس

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا پژو ۲۰۷ صندوقدار را با مشخصات و ویژگی های جدید به خط تولید بازگرداند.

اقتصادسنج| در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو مدیران ارشد ایران خودرو اعلام کردند که پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید به خط تولید این شرکت باز می گردد و نسبت به گذشته ارتقا داشته است. در حال حاضر ایران خودرو می خواهد تا با تولید ۲۰۷ صندوقدار جدید، سهم بازار خود را در بخش سدان های کلاس B افزایش دهد. حال این پرسش مطرح است که چرا ایران خودرو همچنان تمایل دارد تا محصولاتی با نشان پژو را تولید کند و ارتقای مورد نظر را برای خودروی هم کلاسی چون رانا پلاس در نظر نمی گیرد؟

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید

پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید قرار است تا کامل ترین محصول ایران خودرو در کلاس B سدان ها باشد. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی TU5 پلاس مجهز است. قدرت ۲۰۷ صندوقدار جدید ۱۱۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است. همچنین جعبه دنده این خودرو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. قوای محرکه پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید با خودروهایی مانند ۲۰۷ هاچبک پانوراما و تارا اتوماتیک برابر است.

مشخصات ۲۰۷ صندوقدار

امکانات رفاهی و ایمن ۲۰۷ اِس دی جدید

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی ۲۰۷ صندوقدار جدید قرار است تا کامل تر از محصولاتی چون رانا پلاس باشد. این خودرو با سقف شیشه ای با سایه بان دستی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، آینه های تاشو برقی، فرمان کمکی برقی با دوخت چرم، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، آینه حساس به نور، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، سنسور باران، رینگ آلومینیومی، سنسور پایش فشار باد تایرها، دو کیسه هوا و… مجهز است.

آخرین خودرو/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید