جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 112852 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ |
ارسال به دوستان
پ

آغاز فروش نقدی نبکا ET۵ اعلام شد+شرایط و قیمت

شرکت نبکا اولین کراس اوور برقی مونتاژی را همچنان با مدل سال ۱۴۰۲ عرضه می‌کند.

اقتصادسنج| شرایط فروش نقدی نبکا ET5 منتشر شده است و متقاضیان می توانند این خودروی برقی را با مدل سال قبل خریداری کنند.
بر اساس شرایط فروش نقدی منتشر شده برای نبکا ET5، شرکت نبکا اولین کراس اوور برقی مونتاژی را همچنان با مدل سال ۱۴۰۲ عرضه می کند.
برای این خودرو قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و موعد تحویل هم ۳۰ روزه خواهد بود. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که به زودی تحویل نخستین نسخه های تولیدی از اسکای ول  ET5 انجام می شود و این خودروی تمام برقی را در خیابان های کشور خواهیم دید.
متقاضیان می توانند کراس اوور ET5 را در کارشوی نیایش مال از نزدیک ببینند و با مشخصات آن آشنا شوند. همچنین مشتریان می توانند ثبت نام خودرو را هم در همین محل انجام دهند.
برای این خودرو قیمت ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و موعد تحویل هم  ۳۰ روزه خواهد بود.

مشخصات نبکا ET5

نبکا ET5 یا همان  اسکای ول ET5به یک پیشرانه برقی مجهز است که روی محور جلو قرار داد و خروجی حداکثری ۲۰۴اسب بخار   قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. پک باتری های این خودرو ظرفیت ۷۲ کیلووات ساعتی دارد و با هر بار شارژ کامل آن می توان مسافت ۵۲۰ کیلومتر را در شرایط بهینه پیمود. با شارژر سریع یا همان فست شارژ می توان میزان شارژ باتری را در مدت ۴۰ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد رساند و طبیعتا شارژ معمولی این خودرو زمان بر خواهد بود.
نخستین خودرو برقی بازار ایران به امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی،کروز کنترل تطبیقی ، ترمز اضطراری، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف عقب، خسته گیر زانوی راننده، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، نور بالای اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، شارژر بی سیم تلفن همراه و تنظیم حالت رانندگی مجهز است.
 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید