دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 116480 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ |
ارسال به دوستان
پ

کدام نمادها بیشترین افزایش سرمایه را خواهند داد؟

روز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.

اقتصادسنج| افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. دیروز نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم.

آگهی ثبت افزایش سرمایه دیران

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰  افزایش سرمایۀ شرکت ایران دارو از مبلغ ۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۳۳۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۵۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی وغدیر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری غدیر از مبلغ ۷۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه  گردید.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۱۱ درصدی حگردش

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳  افزایش سرمایۀ شرکت ریل گردش ایرانیان  از مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۷۸۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۸۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی حفاری

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت حفاری شمال  از مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد، صرفه جویی در هزینه‌های مالی، استفاده در طرح‌های افزایش بهره وری و نگهداشت سطح و استفاده از معافیت مالیاتی ارائه گردید.

آگهی ثبت افزایش سرمایه تسفا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۷  افزایش سرمایۀ شرکت توسعه سازه فولاد ایرانیان از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۳۵۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ورفاه

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵  افزایش سرمایۀشرکت بانک رفاه کارگران از مبلغ ۱۹۲,۶۸۹,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۲۰,۴۸۲,۵۸۳ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۲۷۷۹۳۵۸۳ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی وتعاون

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲  افزایش سرمایۀ شرکت بیمه تعاون تعاونی  از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل اندوخته مبلغ ۱۳۱۹۷۳ میلیون ریال، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۶۸۶۸۰۲۷ میلیون ریال و میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۴۶۰ درصدی لبوتان

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت گروه صنعتی بوتان از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور  ترمیم نسبت‌های مالی و بهبود ساختار سرمایه، تطبیق حقوق صاحبان سهام به ارزش واقعی شرکت اعمال خواهد شد که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

 

نبض بورس/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید