جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-03
کد خبر: 19385 |
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ |
ارسال به دوستان
پ

خوزستان میزبان همیشگی گرد و خاک

با توجه به آغاز بارش باران در برخی از شهرهای شمالی استان خوزستان، شهرهای جنوبی این استان از صبح امروز ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ همچنان بدون ترک عادت، میزبان گرد وخاک شدید هستند.

بدون تردید باید استان خوزستان را یکی از عجیب‌ترین استان‌های کشور در حوزه آب و هوایی به‌حساب آورد. استانی که در یک‌زمان واحد و با یک فاصله کوتاه زمانی هم می‌تواند به شما باران بدهد، هم برف و هم گردوخاک.

به گزارش اقتصادسنج، در تازه‌ترین اخبار آب و هوایی استان خوزستان و درحالی‌که در مناطق شمالی این استان شاهد بارش باران هستیم، گرد خاک آسمان شهرهای مناطق جنوبی این استان را کاملاً پوشانده و به رنگ سرخ درآورده است.

گردوخاک از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز در اهواز آغاز و باعث کاهش دید افقی در این شهر به ۲۵۰ متر شد. با توجه به اعلام تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای استان مانند باوی، در اطلاعیه‌ای که به‌تازگی از جانب فرمانداری اهواز صادر شده، فعالیت مدارس اهواز در تایم عصر تعطیل اعلام شد.

با این وجود هنوز هیچ‌گونه تصمیمی از جانب فرمانداری این شهر برای تعطیلی مدارس و ارگان‌های دولتی در روزهای آتی اتخاذ نشده است و فرمانداری این شهر بدون درنظرگرفتن سلامتی عمومی همچنان روزه سکوت گرفته است.

 

از آنجایی که از روز شنبه اداره کل هواشناسی استان خوزستان نسبت به وقوع شرایط جوی جدید و افزایش میزان ذرات معلق در هوا و طوفان باد و خاک پیش‌بینی‌های لازم را کرده و هشدار داده بود، مردم شهرهای جنوبی این استان در حالی وارد روز سه‌شنبه خاکی شده‌اند که مدیران این شهرها مانند بسیاری از تصمیمات دقیقه نودی و با استفاده از مسدود بودن پلتفرم‌هایی مانند واتس‌اَپ و اینستاگرام نیز این فرصت را غنیمت بدانند تا فارغ از هرگونه نگرانی نسبت به‌ سلامتی مردم در سکوت محض به کار خود ادامه دهند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید