جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 113033 |
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ |
ارسال به دوستان
پ

تمامی اطلاعات مربوط به گوشی آیفون SE ۴ فاش شد!

اپل در دو سال گذشته هیچ نسخه جدیدی از گوشی آیفون SE خود عرضه نکرده است و سومین نسخه آن در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد. به همین دلیل درحال‌حاضر شایعات بسیار زیادی درباره نسل بعدی آیفون SE وجود دارد.

اقتصادسنج| اپل در دو سال گذشته هیچ نسخه جدیدی از گوشی آیفون SE خود عرضه نکرده است و سومین نسخه آن در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد. به همین دلیل درحال‌حاضر شایعات بسیار زیادی درباره نسل بعدی آیفون SE وجود دارد.

براساس این اطلاعات که توسط یکی از منابع صنعت فناوری به نام Nguyen Phi Hung در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است، آیفون SE ۴ حدود ۱۶۶ گرم وزن خواهد داشت و ابعاد آن ۱۴۸.۵ در ۷۱.۲ در ۷.۸ میلی‌متر خواهد بود؛ یعنی تقریباً به‌اندازه آیفون ۱۵ و آیفون SE ۳. در ادامه این گزارش ادعا شده که آیفون SE ۴ شبیه به آیفون ۱۳، دارای روزنه مخصوص Face ID است.

پنل پشتی نسل بعدی آیفون SE نیز ظاهراً شبیه به آیفون XR خواهد بود که سال ۲۰۱۸ عرضه شد. بااین‌حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه فقط یک دوربین با برخی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد.

درباره قابلیت‌های عکاسی این دستگاه نیز ادعا شده است که آیفون SE ۴ از حالت شب (Night Mode) پشتیبانی نخواهد کرد، اما دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌هایی مانند پردازش تصویر عصبی Deep Fusion، حالت سینمایی ۱۰۸۰p، حالت پرتره و Smart HDR خواهد بود. بااین‌حساب، باید دید حالت سینمایی روی این موبایل که تنها یک دوربین دارد چگونه عمل خواهد کرد، زیرا این ویژگی حداقل به دو دوربین نیاز دارد.

علاوه‌براین، آیفون SE بعدی احتمالاً دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی ۶۰ هرتزی OLED خواهد بود و از آلیاژ آلومینیوم ۷۰۰۰ با پنل جلو و پشتی شیشه‌ای ساخته خواهد شد. درباره سایر مشخصات این گوشی، نسل بعدی آیفون SE احتمالاً از سنسور سونی IMX۵۰۳ بهره خواهد برد و به چیپ A۱۶ Bionic اپل مجهز می‌شود.

درنهایت، ادعا شده است که آیفون SE ۴ دارای یک باتری ۳۲۷۹ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی ۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۲ وات خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن نیز به ۶ گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی و پورت USB-C ۲.۰ اشاره شده است.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید