جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 5758 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ |
ارسال به دوستان
پ

جزئیات آیین‌نامه جدید تعیین سن فرسودگی خودروها

حجت‌الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لایحه اصلاح روند اسقاط خودروهای فرسوده به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد.

به گزارش «اقتصادسنج»، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، با اشاره به دیدار با وزیر صمت در روزهای گذشته، عنوان کرد: یکی از محورهای اصلی این دیدار پیرامون حل مشکلات کامیون‌داران و لحاظ کردن آن در لایحه اصلاح ماده ۱۰ قانون ساماندهی خودرو بود که این مسئله در طرح مذکور مورد غفلت واقع شده بود که رایزنی‌هایی در این دیدار برای اصلاح آن صورت پذیرفت.

وی با اشاره به پیگیری مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ماده واحده لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده، این لایحه به دلیل وجود برخی ابهامات به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل آنکه لایحه ساماندهی صنعت خودرو شامل کامیون‌داران نمی‌شد که با پیگیری از وزیر صمت و کمیسیون صنایع و همراهی رئیس مجلس، لایحه به کمیسیون ارجاع شد تا حل مشکل کامیون‌داران نیز در آن لحاظ شده و به صحن بازگردد، متذکر شد: تا حل مشکل کامیون‌داران پیگیر موضوع خواهیم بود.

چندی پیش کامیون‌داران منطقه دیداری با نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه داشتند که در این دیدار مشکلات کامیون‌داران از جمله در بحث نوسازی ناوگان حمل و نقل و حضور دلالان در بحث الزام به اسقاط کامیون به ازای واردات، مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید