یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-17
کد خبر: 48531 |
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت نجومی واحدهای مسکن مهر پردیس+ جدول/ از متری ۴۰۰ هزار تومان به متری ۴۰ میلیون!

قیمت هر متر مربع مسکن مهر از حداکثر ۴۷۰ هزار تومان در سال ۸۹ امروز به بیش از ۴۰ میلیون تومان در برخی از فازها رسیده‌ است.

اقتصادسنج؛ قیمت هر متر مربع مسکن مهر از حداکثر ۴۷۰ هزار تومان در سال ۸۹ امروز به بیش از ۴۰ میلیون تومان در برخی از فازها رسیده‌ است.

هر چند واحدهای مسکن مهر به ویژه واحدهای دور افتاده از شهر مادر در بین مردم محبوب نبودند و مورد استقبال خریداران قرار نمی‌گرفتند اما با افزایش بیش از ۱۰ برابری قیمت مسکن در کلانشهرهایی مانند تهران در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ این واحدها هم به واحدهای پرفروش تبدیل شدند و از بین مساکن مهر نزدیک به تهران، مسکن مهر پردیس پرطرفدارترین بوده‌است.

در حالی که قیمت هر متر مربع مسکن مهر پردیس در سال ۸۹ بین ۳۷۰ تا ۴۷۰ هزار تومان برای متقاضیان واجد شرایط اعلام شد امروز با گذشت ۱۲ سال این قیمت‌ها برای واحدهای مسکن مهر پردیس چیزی شبیه به شوخی است و در حال حاضر هر متر مربع این واحدها در برخی از فازهای مسکن مهر این منطقه به بیش از ۴۰ میلیون تومان هم رسیده و با برخی از مناطق شهر تهران هم قیمت شده است.

این افزایش قیمت در شرایطی است که ساکنان مسکن مهر پردیس هنوز هم با مشکلات جدی ناشی از نبود زیرساخت‌های شهری از جمله آب، فاضلاب، مراکز درمانی، آموزشی و از همه مهمتر حمل و نقل عمومی مواجه هستند و گفته می‌شود با ساخت متروی پردیس از چندین سال گذشته وزرای راه و شهرسازی وقت وعده آن را داده‌اند و می‌دهند، قیمت واحدهای مسکن مهر ارزش افزوده قابل توجهی خواهند داشت.

در حال حاضر از حدود ۸۴ هزار مسکن مهر پردیس ۲۲ هزار واحد هنوز در مرحله ساخت قرار دارد و به متقاضیان تحویل نشده است و طبق آخرین گزارش‌های ارایه شده در سال ۹۹ بیش از ۱۵ هزار مسکن مهر تحویل شده به متقاضی در پردیس، خالی از سکنه است.

در جدول زیر قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس آمده است :

قیمت نجومی واحدهای مسکن مهر پردیس+ جدول/ از متری ۴۰۰ هزار تومان به متری ۴۰ میلیون!

 

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :Shahin

      به حق امام زمان یه زلزله بیاد همش تبدیل به خاکستر بشه