جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 85697 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

قیمت انواع آپارتمان در مرکز تهران چند؟+ جدول

در ماه گذشته متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۶ تهران، ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است و همچنین ۱۲۶ فقره معامله در این منطقه صورت گرفته است.

اقتصادسنج| در ماه گذشته متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۶ تهران، ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است و همچنین ۱۲۶ فقره معامله در این منطقه صورت گرفته است.

منطقه ۶ دارای ۶ ناحیه و ۱۴ محله است و از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه چمران از شرق به بزرگراه مدرس و خیابان مفتح و همچنین از جنوب به خیابان انقلاب متصل می‌شود.

در ماه گذشته (مهر۱۴۰۲)، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۶ تهران، ۹۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است و همچنین ۱۲۶ فقره معامله در این منطقه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید 

این مالکان باید مالیات خانه خود را پرداخت کنند

چرا بازار مسکن داغ نمی شود؟+ جدول قیمت انواع ملک

این یعنی در مقایسه با مهر سال گذشته، قیمت مسکن منطقه ۶، حدود ۶۳ درصد افزایش یافته چراکه قیمت هر مترمربع مسکن در ۱۴۰۱، ۵۹ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان بوده است. همچنین تعداد معاملات با کاهش ۳۵ درصدی همراه بوده و در مهر سال گذشته نیز ۱۹۶ فقره معامله شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اکثر فایل‌های عرضه شده توسط مشاوران ملکی، در محدوده میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه قیمت‌گذاری شده است.

در محله امیرآباد، واحدی با ۱۰۶ مترمربع زیربنا و ۲۴ سال عمربنا، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در محله توانیر، آپارتمانی ۱۵۲ متری و ۶ سال عمربنا، ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحدی ۱۰۷ متری در خیابان قائم مقام فراهانی با ۷ سال عمربنا، ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی ۱۱۵ متری و ۱۷ سال ساخت در محله کردستان، ۱۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در جمالزاده نیز، برای واحدی ۷۰ متری و ۲۷ سال ساخت، ۷ میلیارد تومان و در بلوار کشاورز، برای واحدی ۱۰۰ متری و ۳۰ سال ساخت، ۱۱ میلیارد تومان تعیین شده است.
قیمت آپارتمان در مرکز تهران

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید