چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-08
کد خبر: 109600 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱ |
ارسال به دوستان
پ

قبل از خرید این گوشی شیائومی حتما به این نکات توجه کنید!

امروز می‌خواهیم گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G را بررسی کنیم که تناسب خوبی بین مشخصات فنی و قیمت برقرار کرده است. نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید پیش از خرید Redmi Note 13 4G بدانید.

اقتصادسنج| امروز می‌خواهیم گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G را بررسی کنیم که تناسب خوبی بین مشخصات فنی و قیمت برقرار کرده است. نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید پیش از خرید Redmi Note 13 4G بدانید.
مطمئن باشید که اگر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ را با هم اشتباه بگیرید، کسی شما را سرزنش نخواهد کرد. شیائومی چندین مدل پایه و پرو از این خانواده را عرضه کرده است و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. البته امروز ما می‌خواهیم در مورد ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۳ ۴G صحبت کنیم. این گوشی در بازار ایران حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد و توانسته توجهات زیادی را به‌خود جلب کند.

به‌طور کلی کسی از یک گوشی تقریبا اقتصادی انتظار زیادی ندارد؛ ولی شرکت سازنده در برخی قسمت‌ها سنگ‌تمام گذاشته است. صفحه‌نمایش امولد با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، طراحی زیبا و تاییدیه IP54 از مواردی هستند که کاربران را به‌خود جلب می‌کنند. اما آیا صفحه‌نمایش ردمی نوت ۱۳ ۴G کیفیت و روشنایی لازم را دارد؟ آیا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند شما را راضی کند و یا صرفا بازی با اعداد است؟ برای پاسخ به‌این سوالات و دیگر موارد مشابه تا پایین این مقاله با گجت‌نیوز همراه باشید.

هرآنچه باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت ۱۳ ۴G بدانید

مدل Xiaomi Redmi Note 13 4G در کنار مشخصات مناسب، طراحی زیبا و شیکی هم دارد. این گوشی به حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز شده تا حس یک گوشی اقتصادی را به‌کاربر ندهد. در واقع انتظار نمی‌رود که با پرداخت حدود ۸ میلیون تومان مجموعه امکانات بیشتری را دریافت کنید. ابتدا بیایید نگاهی به مشخصات گوشی جدید شیائومی داشته باشیم و سپس جزئیات بخش‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی Xiaomi 13 Lite

گوشی Xiaomi Redmi Note 13 4G
ابعاد و وزن ۱۶۲.۳ در ۷۵.۶ در ۸ میلی‌متر، ۱۸۹ گرم، بدنه جلویی دستگاه گوریلا گلس ۳، فریم میانی و بدنه پشتی پلاستیکی، تاییدیه IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد‌و‌غبار و پاشیدن قطرات آب
صفحه نمایش نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، تراکم ۳۹۵ پیکسل در اینچ
پردازنده تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۵، هشت هسته‌ای، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰
حافظه ۶ گیگ رم در کنار ۱۲۸ گیگ حافظه ذخیره‌سازی، ۸ گیگ رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه ذخیره‌سازی، پشتیبانی از کارت حافظه (مشترک با سیم‌کارت دوم)
نرم افزار اندروید ۱۳، MIUI 14
دوربین عقب
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8
  • دوربین فوق‌عریض ۸ مکاپیکسلی با دیافراگم f/2.2
  • دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
دوربین جلو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ ۳۳ وات
سایر حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، اسپیکر استریو
دوربین گوشی بعدی شیائومی، غول مرحله آخر است
بخوانید
    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید