شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 88456 |
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ |
ارسال به دوستان
پ

برای بورس فردا خواندن این ۱۰ خبر ضروری است

بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

اقتصادسنج| بورس فردا در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

بورس فردا چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این اخبار می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.

۱- پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان /درصد افزایش سرمایه: ۶۳ درصد.

۲- گمرک ایران اعلام کرد: واردات ۳۴۸۸ دستگاه خودرو سواری به کشور در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲.

۳- بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت داروسازی پارس حیان از روز شنبه ۱۱ آذر آغاز و به مدت سه روز کاری ادامه خواهد داشت.

۴- شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر ۹۹.۸۶ درصد از سهام شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر (سهامی خاص) را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

۵- بانک مرکزی:مسکن در آبان ۰.۴ درصد ارزان شد.

۶- فنفت: شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) با شرکت کشتیرانی ج. ا. ا (IRISL) برای بررسی مشترک جنبه‌های فنی و مالی اجرای واحد گوگردزدایی از نفت کوره مخازن شرکت ستاره قشم ابراز تمایل نموده و تفاهمنامه‌ای را امضا نموده اند.

۷-؛ رئیس سازمان بورس: از فردا فراخوان ثبت نام سهامداران سهام عدالت در مجامع شرکت‌های استانی اعلام می‌شود.

۸- محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با وجود رایزنی‌ها و مکاتبات صورت گرفته، همچنان تعداد ۹ شرکت سود مشمولان سهام عدالت را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نکرده‌اند.

۹- مدیرعامل بورس‌کالای ایران خبر داد: جذب ۶‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان نقدینگی سرگردان به گواهی شمش طلا.

۱۰- سفر ابراهیم رئیسی به ترکیه به تعویق افتاد. پیش از این قرار بود که سفر در روز چهارشنبه انجام شود که به تاریخی دیگر موکول شده است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید