شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 110339 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

پیش بینی تحلیلگر معروف: قیمت بیت کوین حداقل تا ۱۶۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت!

یک تحلیلگر معروف به نام Dave the Wave که در پلتفرم ایکس دارای ۱۴۳ هزار دنبال‌کننده است، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین ممکن است قبل از ماه مه (اردیبهشت‌ماه) به ۱۶۰،۰۰۰ دلار برسد و این رشد قیمت ادامه پیدا کند.

اقتصادسنج| یک تحلیلگر معروف به نام Dave the Wave که در پلتفرم ایکس دارای ۱۴۳ هزار دنبال‌کننده است، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین ممکن است قبل از ماه مه (اردیبهشت‌ماه) به ۱۶۰،۰۰۰ دلار برسد و این رشد قیمت ادامه پیدا کند.

Dave the Wave یک معامله‌گر مشهور که توانسته است چندین پیش‌بینی درست انجام دهد، از جمله پیش‌بینی از کاهش بازار در سال ۲۰۲۲، مدعی است که اگر ساختار فعلی بازار بیت کوین پایدار بماند،، قیمت بیت کوین ممکن است در این دوره رشد به بیش از ۱۶۰ هزار دلار ارتقا یابد.

قیمت بیت کوین روز گذشته و پس از ۱۰ روز استراحت از سطح ۷۰٬۰۰۰ دلار خارج شد و به ۷۱٬۱۵۰ دلار رسید. این رالی صعودی باعث لیکویید شدن انبوهی از پوزیشن‌های معاملاتی نشد که نشان می‌دهد معامله‌گران زیادی در بازار از پوزیشن‌های اهرمی شورت استفاده نمی‌کنند. همچنین، شرکت ۱۰x Research می‌گوید بیت کوین پس از خروج از الگوی تثبیت قیمت خود به سمت بالا، می‌تواند به ۸۳٬۰۰۰ دلار برسد.

ارزهای دیجیتال آخرین هفته ماه مارس را با یک رالی قوی آغاز و ضررهای اخیر خود را جبران کردند؛ چرا که بیت کوین بار دیگر بالاتر از ATH خود در سال ۲۰۲۱ معامله شد.

روز دوشنبه در ساعات معاملاتی ایالات متحده، BTC از ۷۰٬۰۰۰ دلار گذشت و برای اولین بار در ۱۰ روز گذشته با عبور از این سطح در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷٪ افزایش یافت. اتر (ETH) در مدت مشابه ۶٪ افزایش داشت، در حالی که توکن‌های سولانا و آوالانچ بیش از ۱۰٪ رشد داشتند.

این رالی صعودی تقریبا به تمام دارایی‌های دیجیتالی گسترش یافت و تقریبا کل بازار را سبزپوش کرد.

گزارش شرکت ۱۰X؛ هدف ۸۳٬۰۰۰ دلاری برای بیت کوین

صعود روز دوشنبه نشان‌دهنده پایان احتمالی اصلاحات اخیر برای بازارهای کریپتو بود که شاهد کاهش قیمت BTC در هفته گذشته از بالای ۷۳٬۰۰۰ دلار به زیر ۶۱٬۰۰۰ دلار بودیم. یکی از دلایل اصلی این ریزش قیمت، کاهش جریان ورود سرمایه به ETF‌های جدید بیت‌کوین و افزایش فروش صندوق GBTC Grayscale بود. چرا که ETFهای اسپات بیت کوین اولین هفته خروج خالص خود را از ۱۸ مارس تا ۲۲ مارس تجربه کردند و در مجموع ۸۸۸ میلیون دلار از آن‌ها خارج شد که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی از ورودی ۲.۵۷ میلیارد دلاری هفته قبل از آن است.

شرکت تحلیلی ۱۰x Research در گزارشی روز دوشنبه اعلام کرد که بیت کوین پس از عبور از الگوی تثبیت خود می‌تواند سقف‌های تاریخی جدیدی را هدف قرار دهد. این گزارش می‌گوید بر اساس شکل‌گیری یک الگوی مثلث متقارن، شکست این الگو می‌تواند منجر به افزایش ۱۵٬۰۰۰ تا ۲۰٬۰۰۰ دلاری برای حرکت بعدی بیت‌کوین از حدود سطح ۶۳٬۰۰۰ دلار شود. بر این اساس بیت کوین می‌تواند به ۸۳٬۰۰۰ دلار برسد.

مارکوس تیلن (Markus Thielen)، بنیانگذار ۱۰x، در این باره گفت:

سطح مهمی که روز گذشته بیت کوین از آن عبور کرد، بالاترین سقف تاریخی سال ۲۰۲۱ بود. با توجه به زمانی که سقف چرخه قبلی یک بار دیگر مورد آزمایش قرار گرفته و شکسته شده است، BTC تمایل به افزایش قابل توجهی دارد.

در این گزارش آمده است که این روند صعودی توسط چندین بانک مرکزی که به سمت مواضع کاهش نرخ بهره متمایل شده‌اند، حمایت می‌شود که باید به نفع بیت کوین باشد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید