شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 113392 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ |
ارسال به دوستان
پ

پرسودترین و پرضررترین ارزهای دیجیتال امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را بشناسید

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۲۷۹ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۴.۲۰ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

اقتصادسنج| با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۲۷۹ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۴.۲۰ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، ریزش قیمتی ۴.۶۴ درصدی را ثبت کرده است و روندی نزولی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۶۳ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی نزولی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر ریزش قیمتی ۴.۳۷ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳.۰۹۰ دلار معامله می‌شود.

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال کور (CORE)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال CORE امروز با رشد قیمتی ۳۴.۱۹ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از CORE، نام رمزارزهای اوکی بی (OKB) با ۶.۸۳ درصد افزایش قیمت و میکر (MKR) با ۰.۰۶ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال اوندو (ONDO) با ۱۶.۳۵ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از ONDO نیز، ارز دیجیتال بونک (BONK) با ۱۳.۸۴ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال نروس نتورک (CKB)، با ۱۳.۳۹ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید