شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 110006 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ |
ارسال به دوستان
پ

هزینه یک شب اقامت در اصفهان چند؟

بررسی پلتفرم‌های اجاره روزانه در این شهر نشان می‌دهد که برای اجاره یک شب اقامت سوییت در اصفهان دست‌کم باید حدود ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر داشت.

اقتصادسنج| اصفهان همواره یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی است و در ایام نوروز نیز اقامت در سوئیت‌ها و اقامتگاه‌های بومی در اصفهان، برای مسافران نوروزی فرصتی فراهم می‌کند تا از اصفهان، معروف به نصف جهان دیدن کنند.

بررسی پلتفرم‌های اجاره روزانه در این شهر نشان می‌دهد که برای اجاره یک شب اقامت سوییت در اصفهان دست‌کم باید حدود ۹۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر داشت؛ همچنین برای برای اجاره یک شب اقامت بوم‌گردی، به حداقل ۴۵۰ هزار تومان برای هر نفر نیاز است.

آنطور که مشاهدات ما نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد هزینه اقامت در سوییت در کیش گرانتر از اقامت درجزیره قشم است.

مشاهدات نشان می‌دهد در ایام نوروز و تعطیلات در اصفهان نیز مانند سایر نقاط توریستی ایران، میزبانان اجاره آپارتمان خود را نسبت به روزهای عادی افزایش داده‌اند.

برای مثال، هزینه یک شب اقامت در سوئیت یک خوابه و ۳۷ متری در ایام عادی ۶۰۰ هزار تومان است که در ایام تعطیلات نوروز به ۴ میلیون تومان افزایش یافته است.

یا برای سوییتی دیگر با ۷۵ مترمربع زیربنا و حداکثر ظرفیت ۵ نفر، در روزهای عادی ۸۰۰ هزار تومان و در ایام تعطیلات، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

در کنار سایر اقامتگاه‌ها، تعداد اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی نیز در حال افزایش و به دلیل هزینه کمتر و معماری محلی، خاص و قدیمی آن مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

برای مثال، هزینه اقامت روزانه در یک اتاق بوم گردی ۱۰ متری و یک نفره در نوروز، ۸۸۰ هزار تومان نیاز است که نسبت به ایام عادی ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت اجاره آپارتمان در اصفهان

اکو ایران/

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید