شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 77188 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
ارسال به دوستان
پ

نام دو چوپان در بین شاسی بلند بگیران مجلس/ چوپان ها چگونه از مجلس شاسی بلند گرفتند!؟

مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس گفت: مجلس یازدهمی‌ها به خاطر یک دستمال حاضرند قیصریه را به آتش بکشند؛ برای آن‌ها معیشت عموم مردم مدنظر نیست و معیشت عده قلیلی که رای داده‌اند کفایت می‌کند.

اقتصادسنج؛ مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس گفت: مجلس یازدهمی‌ها به خاطر یک دستمال حاضرند قیصریه را به آتش بکشند؛ برای آن‌ها معیشت عموم مردم مدنظر نیست و معیشت عده قلیلی که رای داده‌اند کفایت می‌کند.

از نمایندگان پرحاشیه مجلس دهم بود و با صدای بلندش در مجلس شناخته می‌شد، مصطفی کواکبیان می‌گوید تعداد زیادی از نمایندگان مجلس یازدهم خودرو گرفته‌اند اما ممکن است این خودروها به نام خودشان نباشد و به نام راننده و یکی از اعضای خانواده آنها باشد. به گفته کواکبیان پیشنهاد دادن خودرو به نمایندگان، فقط مربوط به مجلس یازدهم نبوده و به مجلس دهمی‌ها هم چنین پیشنهادی داده شده بود که برخی خودرو گرفته‌اند و برخی نه.

او یا انتقاد از روند مجلس یازدهم می‌گوید: برای این مجلس معیشت عموم مردم مدنظر نیست و تامین معیشت عده قلیلی که به آنها رای داده‌اند کفایت می‌کند. نمایندگان این مجلس به ۳۰۰ هزار تومان شدن یارانه می‌نازند اما آیا با این مبلغ یک روز هم می‌توان زندگی کرد؟.

وی در پاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین نقدی که به مجلس یازدهم وجود دارد را چه عاملی می‌دانید؟، گفت: زمانی که ما به عنوان نمایندگان مجلس دهم وارد بهارستان شدیم در همان بدو ورود پرسیدند؛ چه خودرویی می‌خواهید؟ حتی پیشنهاد ماشین‌های قسطی می‌دادند و عده‌ای قبول می‌کردند و عده‌ای هم نه. اما در مجلس یازدهم به این ابهامات هیچ پاسخی نمی‌دهند. در مورد ماشین‌هایی که به مجلس یازدهم تعلق گرفته نام دو چوپان آورده شده و این موضوع بسیار چندش‌آور است، آن‌ها کلمه یاشاسین نمی‌گویند چون در لغاتش شاسی بلند دارد.

کواکبیان افزود: هیچ کس در این مجلس پاسخگو نیست، اسامی که برای دریافت شاسی بلند مطرح است به خانواده و راننده‌های نمایندگان ارتباط مستقیم دارد، بدان معنا که شاید خود نماینده نگرفته باشد اما قطعاً خانواده و کارکنانش ماشین گرفته‌اند و این ماشین‌ها به نام فردی گمنام که چوپان بوده شده است. مجلسی‌ها نمی‌توانند بگویند خودرو نگرفته‌اند و بحث‌هایی که در مورد آن‌ها وجود دارد بسیار زشت است. فقط از نمایندگان می‌پرسم خط فقر کجاست که کارگر ۸ میلیون حقوق می‌گیرد؟ کدام یک ازنمایندگان می‌تواند با ماهی ۸ میلیون تومان زندگی کند؟

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید