شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 45241 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ |
ارسال به دوستان
پ

اعتبار کالابرگ الکترونیک خودتان را با این کد دستوری مشاهده کنید

جزئیات طرح کالابرگ الکترونیک اعلام شد. این طرح یک هفته است که در کل کشور آغاز شده است. مشمولان یارانه می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این خبر را مطالعه کنند.

اقتصادسنج| طرح کالابرگ الکترونیک چند روزی است که در سراسر کشور آغاز شده است. مشمولان یارانه می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این خبر را مطالعه کنند.

هفته گذشته بود که طرح کالابرگ الکترونیک به طور رسمی در کل کشور عملیاتی شد. این طرح در ابتدای کار خود قرار دارد و هنوز به طور کامل همه بخش های آن قابل استفاده نیست مانند بخش مربوط به نمایش اعتبار اپلیکیشن شما(شبکه ملی اعتبار) که هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است.

هر خانواری که طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، حساب دریافت یارانه آنها در استان مربوطه افتتاح شده است، مشمول دریافت یارانه است.

پس از نصب برنامه کاربردی “شما” نسبت به مشاهده موجودی اعتبار اقدام نمایید. خانوارهایی که طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، حساب دریافت یارانه آنها در استان مربوطه افتتاح شده است مشمول دریافت یارانه هستند.

اگر در فروردین ماه سال جاری یارانه دریافت نمی‌کردید جهت ثبت نام به سامانهwww.my.gov.irمراجعه کنید. در صورتیکه یارانه بگیر بوده و حذف شده‌اید، جهت ثبت درخواست بررسی وضعیت خانوار برای دریافت یارانه به سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir مراجعه فرمایید.

در حال حاضر مبلغ اعتبار طرح کالابرگ به هما میزان یارانه دریافتی خانوار است و اعتبار به حساب سرپرست خانوار تخصیص داده شده است و از کلیه کارت‌های بانکی سرپرست خانوار قابلیت خرید وجود دارد.

میزان و مانده اعتبار از دو طریق قابل مشاهده است:

۱. از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲۸*۷۸۸*

۲. با استفاده از برنامه کاربردی «شما» که می‌توانید از طریق کافه بازار یا مایکت با مراجعه به سایت شما قابل نصب است.

خانواری که طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، حساب دریافت یارانه آنها در استان مربوط افتتاح شده است مشمول دریافت یارانه هستند. پس از نصب برنامه شما نسبت به مشاده موجودی اعتبار اقدام نمایند.

با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی متعلق به سرپرست خانوار بوده و یا مراجعه به فروشگاه‌های مجاز که در برنامه کاربردی شما یا سایت shoma.sfara.ir معرفی شده‌اند، می‌توانید از خرید اعتباری استفاده کنید.

با استفاده از برنامه کاربردی شما که می‌توانید از طریق کافه بازار یا مایکت یا مراجعه به سایت شما آن را نصب کنید. گوشی های دارای سیستم عامل IOS باید به صورت مستقیم از سایت شما این برنامه را دانلود کنند.

۱۰ قلم کالای اساسی شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید(مرغ)، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج شامل اعتبار در طرح کالابرگ هستند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید