جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 20350 |
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ |
ارسال به دوستان
پ

ایلان ماسک نیمی از کارمندان توییتر را اخراج کرد!

ایلان ماسک، نیمی از کارمندان توییتر را در راستای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست اخراج کرد.

 

به گزارش «اقتصادسنج»؛ یوئل روث، مدیر ایمنی و یکپارچگی توییتر در توییتی این خبر را در تلاش برای اطمینان دادن به کاربران و آگهی دهندگان پس از خریداری شدن این شرکت شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، اعلام کرد.

روث اعلام کرد ۱۵ درصد از کارمندان توییتر در تیم اعتماد و ایمنی که مسئول جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و محتوای نامطلوب است، اخراج شده اند. در سطح شرکت، ۵۰ درصد از کارمندان توییتر اخراج شده اند.

با نزدیک شدن به زمان انتخابات میان دوره ای آمریکا، روث گفت: مقابله با اطلاعات نادرست، اولویت اصلی توییتر مانده است. ایلان ماسک پس از توییت روث، در توییتی اعلام کرد: دوباره برای شفافیت، تعهد قوی توییتر برای نظارت بر محتوا، کاملا بدون تغییر مانده است.

ماسک روز جمعه اعلام کرد توییتر کاهش هنگفت درآمد را تجربه کرده که ناشی از نگرانی هایی بوده که توسط گروه های فعال مدنی نسبت به تاثیر اخراج ها بر نظارت بر محتوا در این پلتفرم ایجاد شده و آگهی‌دهندگان را برای لغو هزینه تبلیغات، تحت فشار قرار داده است.

این میلیاردر کارآفرین پس از خرید توییتر، قول داد آزادی بیان در این پلتفرم را احیا کرده و همزمان از تبدیل شدن آن به یک مکان ناخوشایند جلوگیری کند اما آگهی دهندگان بزرگ ماههاست درباره خرید توییتر توسط ایلان ماسک، ابراز نگرانی کرده اند. برندهای بزرگ مانند جنرال میلز و جنرال موتورز اعلام کرده اند که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند.

بر اساس گزارش رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد ایلان ماسک پلتفرم شبکه اجتماعی را خریداری کرده که در سراسر جهان دروغ پراکنی می‌کند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید