شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 73275 |
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ |
ارسال به دوستان
پ

پیش‌فروش گوشی های اتریوم آغاز شد+ جزئیات

پیش‌فروش تلفن‌‌‌های همراه با سیستم‌عامل اتریوم (ethOS) با موفقیت مواجه شده است و ۵۰ دستگاه عرضه شده در مرحله پیش‌فروش ، به‌طور کامل فروش رفتند.

اقتصادسنج | پیش‌فروش تلفن‌‌‌های همراه با سیستم‌عامل اتریوم (ethOS) با موفقیت مواجه شده است و ۵۰ دستگاه عرضه شده در مرحله پیش‌فروش ، به‌طور کامل فروش رفتند.

پیش‌فروش تلفن هوشمند بر پایه اتریوم با موفقیت بزرگی همراه شد، به‌طوریکه در کمتر از بیست و چهار ساعت، ۵۰ تلفن همراه با سیستم‌ عامل‌هایی که بر پایه قراردادهای هوشمند بودند، به‌فروش رفتند. بنظر می‌رسد که پیش‌فروش گوشی‌های اتریومی موفق‌تر از گوشی سولانا بوده است. از زمان معرفی گوشی‌های سولانا در آپریل ۲۰۲۳ تاکنون، تنها ۲۰۰۰ دستگاه از آن به‌فروش رفته است.

تلفن هوشمند اتریوم

گوشی همراه اتریوم بر اساس گوگل پیکسل ۷a طراحی شده و با سیستم عامل متن‌باز منحصر به‌فردی به نام ethOS ارائه می‌شود. کلمه ethOS کوتاه شده سیستم عامل بر پایه است و در زبان یونانی نیز به‌معنای کاراکتر است.

این تلفن‌های همراه با دیگر تلفن‌های هوشمند وب۳ متفاوت هستند. سیستم عامل اتریومی به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌صورت مستقل، بلاک‌ها را اعتبارسنجی کند. در واقع  گوشی همراه خود به یک لایت نود در شبکه اتریوم تبدیل می‌شود.

تلفن‌های هوشمند اتریوم دارای ابزارهای توکار برای انجام تراکنش‌ها و دریافت و ارسال پیام‌ها هستند. همچنین، گوشی‌های همراه منطبق با سرویس اسم اتریوم (ENS) نیز هستند و کاربران امکان انجام تراکنش‌ها را با سهولت بیشتری می‌دهند. این تلفن همراه از ماشین مجازی اتریوم (EVM) و شبکه‌های مقیاس لایه دوم نیز پشتیبانی می‌کند.

نحوه فروش خاص گوشی‌های اتریوم

تنها ۵۰ گوشی جهت در مرحله پیش‌فروش ارائه شده بودند. افرادی که قصد خریداری این گوشی‌ها را داشتند، باید توکن غیرقابل تعویض (NFT) سیستم ethOS را خریداری می‌کردند و با سوزاندن و یا نابود کردن آن، گوشی خود را رزرو کنند. برخی از کلاهبرداران از ایت فرصت استفاده کردند و NFTهای تقلبی ethOS را در پلتفرم Opensea عرضه کردند و قصد فروش آنها با قیمت ۱۰ برابر پیش از قیمت گوشی گوگل پیکسل ۷a  را دارند.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید