شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 82557 |
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ |
ارسال به دوستان
پ

بیت کوین کانال ۳۹ هزار دلاری را فتح می کند؟

یک شرکت تحلیلی که در زمینه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، پیش‌بینی کرده که حرکت قیمتی بیت‌کوین به سوی کانال ۳۹ هزار دلار خواهد بود.

اقتصادسنج | یک شرکت تحلیلی که در زمینه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، پیش‌بینی کرده که حرکت قیمتی بیت‌کوین به سوی کانال ۳۹ هزار دلار خواهد بود.

شرکت تحلیلی «اینتو دِ بلاک» (IntoTheBlock) که در زمینه بازار رمزارزها فعالیت دارد، مسیر بعدی حرکت قیمت بیت‌کوین را با توجه به فعالیت‌های مرتبط با خرید این رمزارز پیش‌بینی کرده است.

به نوشته سایت اینوستینگ، افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین به سطح ۳۵ هزار دلار به عنوان سطح مقاومت بعدی این ارز دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. در واقع، زمانی که قیمت بیت‌کوین به ۳۵ هزار دلار رسید، ۶۶۴ هزار دارنده بیت‌کوین وجود داشتند که در مجموع  ۳۴۰ هزار بیت‌کوین خریداری کردند.

شرکت یادشده معتقد است اگر قیمت بیت‌کوین از سطح ۳۵ هزار دلار عبور کند، تمرکز قابل توجه بعدی از فعالیت معاملاتی را می‎توان در محدوده ۳۸ هزار تا ۳۹ هزار دلار مشاهده کرد. در گذشته و زمانی که قیمت بیت‌کوین در این محدوده قیمت قرار داشت، سرمایه‌گذاران ۳۳۳ هزار بیت‌کوین خریداری کرده بودند. اگر بیت‌کوین بتواند بر موانع فوری غلبه کند، ممکن است به ۳۹ هزار دلار نیز برسد.

از سوی دیگر، اگر افت بازار وجود داشته باشد، فعالیت خرید تنها به محدوده بالای ۳۰ هزار دلار متمرکز خواهد شد.

تازه‌ترین قیمت بیت‎کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز شنبه (۶ آبان) از ۳۳ هزار و ۸۶۷ دلار تا ۳۴ هزار و ۳۸۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۳۴ هزار و ۸۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‎کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این رمزارز حدود ۵۰۰ دلار رشد داشته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۱ میلیارد و ۶۱ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۷۷۶ تا ۱۸۰۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۱۷۸۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۵ میلیارد و ۹۱ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید