دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 79243 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

بیت کوین وارد کانال ۲۸ هزار دلار می شود؟+ پیش بینی

به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین در شرایط منعطفی قرار دارد. پس از سقوط اخیر قیمت، این ارز دیجیتال توانسته است از سطح کف قبلی خود جهش کرده و امروز در قیمت ۲۶ هزار و ۱۹۹ دلار معامله می‌شود.

اقتصادسنج | به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین در شرایط منعطفی قرار دارد. پس از سقوط اخیر قیمت، این ارز دیجیتال توانسته است از سطح کف قبلی خود جهش کرده و امروز در قیمت ۲۶ هزار و ۱۹۹ دلار معامله می‌شود.

در شرایط فعلی بازار، ارزش کلی بیت کوین به ۵۲۵.۲۹ میلیارد دلار می‌رسد. باعرضه تقریباً ۱۹.۵۱ میلیون بیت کوینی از حداکثر سقف ۲۱ میلیون BTC در گردش، سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در شرایط به نسبت منعطفی قرار دارد. داده‌های فعلی CoinMarketCap بیت کوین را در جایگاه شماره ۱ خود نشان می‌دهد.


نمودار پیش بینی قیمت بیت کوین، منبع: Tradingview

پیش بینی قیمت بیت کوین

با بررسی چشم‌انداز فنی سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در تاریخ ۱۴ اکتبر، در تایم‌فریم ۴ ساعته نمودار قیمت، نقطه محوری بیت کوین حدود سطح ۲۶ هزار و ۴۰۰ دلار شناسایی شده است.

از طرف دیگر، بیت کوین می‌تواند مقاومت فوری ۲۸ هزار دلاری را به چالش بکشد. فراتر از آن، دو سطح مقاومت دیگر نیز وجود دارد که باید زیر نظر داشته باشیم. این سطوح عبارتند از: ۲۹ هزار و ۶۲ دلار و ۳۰ هزار و ۵۷۴ دلار.

در سمت دیگر روند، بیت کوین می‌تواند حمایت خود را در سطح ۲۵ هزار و ۴۲۶ دلار پیدا کند و اگر این کف بشکند، حمایت‌های بعدی به ترتیب ۲۳ هزار و ۸۹۱ دلار و ۲۲ هزار و ۸۷۶ دلار خواهند بود.

هنگام تجزیه و تحلیل شاخص‌های فنی قیمت، شاخص قدرت نسبی (RSI) روی ۴۵ تعیین می‌شود که نشان دهنده احساسات نزولی در بازار است. شاخص مهم دیگر، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه  (EMA) است که روی سطح ۲۷ هزار و ۲۰۰ دلار قرار گرفته است.

از آنجایی که قیمت فعلی بیت کوین زیر اندیکاتور مذکور قرار دارد، این موضوع نشان دهنده یک روند نزولی کوتاه مدت در نمودار قیمت است.

در حال حاضر، سطح ۲۶ هزار و ۹۰۰ دلار به عنوان یک مقاومت برای بیت کوین عمل می‌کند و از نظر تاریخی نیز الگوی قیمتی قعلی بیت کوین، اغلب مواقع احتمال حرکت صعودی را در صورت شکسته شدن مقاومت پیشنهاد می‌دهد.

در نتیجه، روند کلی سناریو پیش بینی قیمت بیت کوین در صورتی که قیمت کمتر از ۲۷ هزار و ۲۰۰ دلار بماند، وارد گارد نزولی می‌شود. با این حال، اگر قیمت از سطح مذکور عبور کند، احساسات بازار می‌تواند به نفع خریداران تغییر کند.

تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین ممکن است در کوتاه‌مدت سطوح مقاومت فوری، به‌ویژه ۲۸ هزار دلار را به چالش بکشد. در ادامه پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت برخی تحلیلگران، پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین سطوح مقاومت فوق‌الذکر را در جلسات معاملاتی آتی خود به چالش خواهد کشید. تا آن زمان، بررسی سطح ۲۷ هزار و ۲۰۰ دلار برای تعیین ادامه روند قیمت، بسیار حائز اهمیت است.

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید