یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 116059 |
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ |
ارسال به دوستان
پ

افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام در هفته جاری+ نمودار

در هفته اخیر روند تغییرات میانگین ارزش معاملات خرد سهام کاهشی بود.بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۳۱ درصد کاهش یافت.

اقتصادسنج| بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۳۱ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان کاهش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد سهام ۳ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان شد.

 ارزش معاملات در روز دوشنبه به ۴ هزار و ۶۳ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان کاهش یافت. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با افت ۲ درصدی به رقم ۳ هزار و ۴۸۲ میلیارد تومان ریزش کرد.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۳ هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۵ هزار و ۶۹۰ میلیاردی هفته پیشین، افت ۳۱ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ثپردیس بیشترین ارزش معاملات را داشت و نمادهای خودرو، خزامیا، فاراک و فملی در رتبه‌های بعدی بودند.

نماد ذوب نیز بیشترین حجم معاملات را داشت و نمادهای فاراک، خودرو، وتجارت و شستا در رده‌های بعدی قرار داشتند.

روز یکشنبه نمادهای کیمیاتک، فولاد، خودرو، فن افزار و فملی بیشترین ارزش معاملات را داشتند. نمادهای ذوب، شستا، خودرو، کرمان و فاراک نیز بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز دوشنبه نیز بیشترین ارزش معاملات به نمادهای خساپا، خودرو، فولاد، کاما و وبملت تعلق داشت. در جدول حجم معاملات نمادهای ذوب، شستا، خساپا، خودرو و وبملت بودند.

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد دکوثر تعلق داشت و خزامیا، فملی، فزر و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به ذوب اختصاص داشت و شستا، کرمان، خودرو و وبملت در پی آن بودند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای فن افزار، ثفارس، شستا، کرومیت و فملی بیشترین ارزش و نمادهای شستا، ذوب، وبملت، کرمان و وتجارت بیشترین حجم معاملات را داشتند.

بازار سهام

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید