دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 61597 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ |
ارسال به دوستان
پ

بیت کوین برای صعود به کانال ۵۰ هزار دلار آماده می شود؟

Dave the Wave، پیش‌بینی می‌کند که اگر الگوی فعلی بیت‌کوین تکرار شود، ارزش این ارز دیجیتال ظرف حدود یک سال به ۵۰هزار دلار می‌رسد.

 

اقتصادسنج | Dave the Wave، پیش‌بینی می‌کند که اگر الگوی فعلی بیت‌کوین تکرار شود، ارزش این ارز دیجیتال ظرف حدود یک سال به ۵۰هزار دلار می‌رسد.

بازارهای طلا و فلزات در روز جمعه تا حدود زیادی کم نوسان بودند. دلار در بحبوحه پیش‌بینی مبنی بر توقف چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در هفته آینده عقب‌نشینی کرد.

فلز زرد در روز پنج شنبه بهترین افزایش روزانه خود را در دو هفته گذشته ثبت کرد و به بالای محدوده معاملاتی خود از اواسط ماه می رسید. تحلیل‌گران این تحول را بر اثر جهش در ادعاهای هفتگی بیکاری در آمریکا ارزیابی میکنند؛ چرا که این آمار موجب شده است که گمانه زنی‌ها برای توقف روند رشد نرخ سود توسط فدرال رزرو، افزایش یابد.

به دنبال این داده ها، دلار شدیدترین افت خود را از اواخر ماه مارس ثبت کرد. در حالی که بازدهی خزانه داری نیز کاهش یافت که به نوبه خود به نفع بازارهای فلزات بود.

امروز هر اونس طلا در ۱۹۶۵.۰۴ دلار ثابت ماند، در حالی که معاملات آتی طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۹۷۹.۷۵ دلار در هر اونس رسید. هر دو ابزار در هفته حدود ۰.۸ درصد افزایش داشتند.

آینده روشن بیت کوین

Dave the Wave، پیش‌بینی می‌کند که اگر الگوی فعلی بیت‌کوین تکرار شود، ارزش این ارز دیجیتال ظرف یک سال یا بیشتر به ۵۰هزار دلار می‌رسد. این پیش‌بینی خوش‌بینانه در زمان افزایش عدم اطمینان نظارتی صورت می‌گیرد، اما با چشم‌انداز صعودی که توسط سایر ارزها در بازار ارزهای دیجیتال همخوانی دارد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کتی وود، مدیر عامل Ark Invest، علیرغم موج بررسی نظارتی بر غول های ارزهای دیجیتال مانند Binance و Coinbase، همچنان در چشم انداز خوش بینانه خود در مورد آینده ارزهای دیجیتال ثابت قدم است.

اقتصاد نیوز/

به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید