دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 104898 |
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ |
ارسال به دوستان
پ

متقاضیان وام بدون سود بخوانند/ دریافت وام ۵۰ میلیونی بانک کارآفرین+ شرایط

افرادی که در بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات «نیک آفرین پلاس» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد.

اقتصادسنج| افرادی که در بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات «نیک آفرین پلاس» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد.

شرط مورد نظر برای بهره مندی از تسهیلات طرح نیک آفرین پلاس بررسی اهلیت اعتباری متقاضی دریافت وام بوده و اشخاص متقاضی در زمان دریافت آن باید هیچ چک برگشتی یا معوقی در نظام بانکی نداشته باشند. متقاضیان دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین باید گذشته از سپرده قرض الحسنه به مدت سه الی ۹ ماه خواب سپرده ایجاد کنند.

همچنین متقاضیان باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. این وام هیچ سودی نداشته و مشتریان تنها موظف به ارایه کارمزد چهار درصدی آن هستند.

با توجه به سقف وام ۵۰ میلیون تومانی، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۱۹۹ تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات ۳ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۷۳ تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز ۵۳ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۱۷۳ تومان خواهد بود.

نکات مهم و قابل توجه درباره وام ۵۰ میلیون تومانی طرح تسهیلاتی نیک آفرین پلاس

لازم به ذکر است، افرادی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید دوره خواب سپرده را به صورت کامل سپری کنند. در صورتی که دوره انتظار سپرده مشتری کمتر از حداقل اعلام شده باشد و تعهدنامه زمان تامین و تکمیل موجودی برای دریافت این وام رعایت نشود، درخواست تسهیلات مشتری قابل بررسی نخواهد بود. طبق اعلام بانک کارآفرین، مبلغ وام ۵۰ میلیون تومان است و از این مقدار کمتر یا بیشتر نخواهد شد.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید