شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
کد خبر: 113682 |
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ |
ارسال به دوستان
پ

شرایط دریافت وام یک میلیاردی بانک پارسیان اعلام شد+ جزئیات

وام ۱ میلیارد تومانی بانک پارسیان به آن دسته افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

اقتصادسنج| وام ۱ میلیارد تومانی بانک پارسیان به آن دسته افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

مشتریان بانک پارسیان که به دریافت وام ۱ میلیاردی این مجموعه تمایل دارند باید بدانند که برای دریافت این تسهیلات سپرده آن‌ها مسدود خواهد شد. سود این طرح تسهیلاتی طبق سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تعیین شده و ۱۲، ۱۸ یا ۲۳ درصد است. طی مدت مسدودی سپرده و بازپرداخت این تسهیلات به اصل پول مشتریان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به سود سپرده و درصد وام متغیر است و بین ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ یا ۶۰ ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است که امکان دریافت این وام در قالب کارت اعتباری وجود دارد. منتهی سقف این وام در قالب کارت اعتباری ۳۰۰ میلیون تومان است.

با توجه به مبلغ اصلی وام، نرخ سود ۲۳ درصدی و زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، میزان هر قسط ۲۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۱ تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات ۶۹۱ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۲۶۵ تومان بود و جمع رقم وام و سود آن به ۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۶۵ تومان می‌رسد.

وام طرح نوید پارسیان به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

    برچسب ها:
به اشتراک بگذارید:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط اقتصادسنج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید